Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیب مرادی قلعه قاضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ارایه آخرین آمار جمعیت بیمه شدگان شهرستان قشم افزود: در مدت یادشده چهار هزار و ۶۵۰ نفر از کارکنان صندوق دولت (هزار و ۵۹۰ نفر کارمند (زن یا مرد) به عنوان بیمه شده اصلی، ۲ هزار و ۹۵۱ نفر(همسر و فرزندان پسر تا سن ۲۲ سالگی و در صورت ادامه تحصیل تا سن ۲۵ سالگی و فرزندان دختر تا زمان ازدواج و یا اشتغال بکار) به عنوان بیمه شده تبعی یک و ۱۰۹ نفر (همسران دوم به بعد) به عنوان بیمه شده تبعی ۲ در این شهرستان بیمه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در مدت یادشده ۸۳ هزار و ۶۶۶ نفر از صندوق روستاییان (۲۳ هزار ۸۵۱ نفر بیمه شده اصلی، ۵۹ هزار و ۸۱۵ نفر بیمه شده تبعی یک)، ۱۲۶ نفر از صندوق ایرانیان (۳۴ بیمه شده اصلی و ۹۲ نفر بیمه شده تبعی یک)، ۷۱۷ نفر از صندوق سایر اقشار(۲۷۷ نفر بیمه شده اصلی، ۴۳۲ بیمه شده تبعی یک و هشت نفر بیمه شده تبعی ۲) و ۱۱ هزار ۶۳۳ نفر از صندوق بیمه سلامت همگانی(چهار هزار و ۳۵۱ نفر بیمه شده اصلی و هفت هزار و ۲۸۲ نفر بیمه شده تبعی یک) در این شهرستان زیر پوشش خدمات بیمه ای قرار گرفته اند.

رییس اداره بیمه سلامت شهرستان قشم توضیح داد: طبق آخرین آمار موجود در زمان حاضر ۳۰ هزار و ۱۰۳ نفر جمعیت بیمه شدگان شهرستان قشم بیمه شده اصلی ۷۰ هزار، ۵۷۲ نفر بیمه شده تبعی یک، ۱۱۷ نفر بیمه شده تبعی ۲ هستند.

مرادی قلعه قاضی همچنین از اجرای کامل طرح پزشک خانواده بیمه سلامت همگانی همزمان با کل کشور با تعیین چهار پزشک در سطح شهر قشم و به انتخاب خود بیمه شدگان خبر داد و گفت: اجرای کامل نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در این شهرستان با حذف نسخ کاغذی دفاتر بیمه از سال قبل در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: طرح پوشش رایگان بیمه مادران باردار فاقد هر گونه بیمه به صورت کاملا رایگان و بدون رعایت دهک بندی خانوار در این شهرستان نیز در حال انجام است.

رییس اداره بیمه سلامت شهرستان قشم اظهار داشت: هم اکنون ۲۱۶ بیمار خاص در سطح شهرستان قشم در بین بیمه شدگان سلامت وجود دارد که از خدمات ۱۰۰ درصد رایگان در بحث بیمه نامه و همچنین داروی خاص مربوط به بیماری های مرتبط خود بهره مند می شوند.

وی افزود: هم اکنون ۲ آزمایشگاه، یک واحد فیزیوتراپی، ۱۰ داروخانه، ۲ بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم و درمانگاه خلیج فارس جی جیان بخش دیالیز، ۲ درمانگاه تخصصی شهید دارا و شهید ذاکری، چهار مطب پزشک عمومی، پنج مطب پزشک متخصص، هشت مرکز بهداشتی و درمانی سطح یک روستایی از جمله مراکز و موسسات درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت در شهرستان قشم برای خدمات رسانی به بیمه شدگان این شهرستان هستند.

مرادی اعلام کرد: افراد بی بهره از بیمه می توانند به صورت غیرحضوری به سامانه http://www.bimehsalamatiranian.ir مراجعه یا به صورت حضوری به چهار دفتر پیشخوان دولت در جزیره قشم مراجعه و نسبت به ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها قشم سازمان بیمه سلامت ایران خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قشم سازمان بیمه سلامت ایران خلیج فارس قشم سازمان بیمه سلامت ایران خلیج فارس بیمه شده اصلی نفر از صندوق شهرستان قشم بیمه سلامت بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی