Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرماندار مهریز ضمن تشریح طرحهای مورد افتتاح در هفته دولت در این شهرستان، از واگذاری طرح ساماندهی میدان ولایت به شهرداری و پیگیری ایجاد جاده سلامت خبر داد.

«محمد دهقان بنادکی» امروز دوشنبه ۳۱ مردادماه در سالن منتظر قائم استانداری یزد در جمع اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار کرد: ۳۳ طرح قابل افتتاح برای هفته دولت مهیا شده که ۱۲ طرح با مجموع اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال در حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  به همین مناسبت نمایشگاه آوای خدمت به مدت یک هفته در شهرستان خواهیم داشت و دستگاه‌های خدمات رسان به صورت همزمان برای پاسخگویی مستقیم به مردم در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد و همچنین محصولاتی که با نگاه بومی در سطح شهرستان تولید شده در این نمایشگاه با تخفیفات ویژه ای به عموم بازدید کنندگان عرضه شود.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی اقدامات انجام شده، گفت: نقاط حادثه‌ساز در دهستان تنگ چنار شناسایی و با همکاری استانداری در بازه یک هفته‌ای مرتفع شد و مشکل روشنایی منطقه نیز برطرف شده است.

وی از پیگیری فرمانداری با شرکت‌های دانش بنیان در قالب جلسات متعدد خبر داد و گفت: خوشبختانه در حوزه مردان در شهرستان مشکل بیکاری نداریم ولی در بحث بانوان با مشکلاتی مواجه‌ایم که در حال رایزنی برای ایجاد فرصتهای شغلی در شان بانوان مهریزی هستیم.

وی به اصلاح شبکه‌های آب روستاهای میانکوه اشاره و عنوان کرد: آسفالت برخی مناطق میانکوه انجام شده یا در دست پیگیری است.

فرماندار در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در خصوص ساماندهی میدان ولایت، عنوان کرد:  میدان ولایت که اولین دروازه استان و ورودی اصلی شهرستان مهریز به حساب می‌اید، دغدغه همه مردم و مسئولان شهرستان است که در مورد ان کش و قوس های بین دستگاه ها شهرستان و استان وجود داشت.

وی  با بیان این که سفیر اخیر ریاست جمهور و استاندار به مهریز پر خیر و برکت بود، گفت: با جلسات صورت گرفته بالاخره تصمیم اتخاذ شد تا ساماندهی این میدان به شهرداری مهریز سپرده شود و در همین راستا نیز اعتباری مصوب و در اختیار شهرداری مهریز قرار گرفت اما ای کاش این زیر گذر وجود نداشت تا مسافرانی از سمت جنوب کشور قصد سفر به مرکز یا شمال کشور دارند از شهرستان مهریز عبور میکردند که این زیر گذر مانع این مهم شده است.

دهقان در خصوص ورزش دوچرخه سواری مهریز که روزگای قطب ورزش استان و حتی کشور بود افزود: اخیرا رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان بنابر صلاحدید هایی تغییر کرده و امید است با این تغییر، خونی تازه در دوچرخه سورای شهرستان به جریان افتد و اخیر نیز در طی جلساتی که با یکی از واحد های صنعتی شهرستان داشته ایم و مذاکراتی نیز انجام شده است که امیدواریم در آینده این واحد صنعتی در دوچرخه سواری تیم‌داری خواهد کرد که اگر این موضوع تحقق پیدا کند دغدغه دوچرخه سواران استان بر طرف خواهد شد.

فرماندار در مورد انتقادات اخیر دوچرخه سوران استان مبنی بر محل تمرین نیز گفت: تاسیس جاده سلامتی از سمت مجموعه تفریحی کوه ریگ به سمت غربالبیز در دستور کار قرار گرفته که زیر ساخت های این مسیر آماده شده و مشکل آسفالت و فضای سبز آن با رایزنی های صورت گرفته با چند واحد صنعتی شهرستان به زودی برطرف خواهد شد و همچنین و جاده دیگه هم  به سمت میانکوه برای تمرین قهرمانان موجود است اما مسیر جدید در داخل خود شهر تدبیر شده است.

دهقان در خصوص تقدیر از ورزشکاران هم  افزود: در مجموعه فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان سعی کرده ایم تا آنجایی که در توانمان بوده از افتخار آفرینان شهرستان در کلیه رشته های ورزشی تقدیر و تشکر کنیم هرچند که تقدیر های در مقابل افتخارات این عزیزان ناچیز است اما تمام ظرفیت خود را برای تجلیل به کار گرفته ایم.

فرماندار در خصوص خسارت وارد شده از سیل اخیر در شهرستان گفت: در سیل اخیر رقمی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به شهرستان خسارت وارد شده که به عنوان مثال در حوزه قنوانت ۱۲۵ رشته از ۱۵۰ رشته بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده اند که با مدیران ارشد استان در حال رایزنی هستیم که تا حتی المقدور کلیه خسارت وارد شده جبران شود.

دهقان در مورد ارتباط با رسانه ها نیز گفت: اعتقاد قلبی من این است که به استناد صحبت های مقام معظم رهبری کاری که برای مردم انجام میشود، باید رسانه ای شود و فضای مجازی یک بستری است که مهیا شده و اگر از آن به خوبی استفاده نشود دشمن از آن برای تحقق اهداف خود استفاده می‌کند لذا وظیفه خود و تمامی همکارانم می‌دانم که در راستای جهاد تبیین از این فضا بهترین استفاده را بکنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دولت 1401 فرماندار مهريز استانی سیاسی میدان ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق