Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد سرخیو راموس مدافع کهنه‌کار پاری‌سن‌ژرمن به دلیل آسیب‌دیدگی‌های طولانی و مخالفت امباپه با ادامه حضور این مدافع، در لیست خروجی پاریسی‌ها قرار بگیرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نوشته روزنامه فرانسوی اکیپ، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال بررسی کنار گذاشتن مدافع ۳۶ ساله اسپانیایی به دلیل آسیب دیدگی‌های متوالی است و مسئولان این تیم می خواهند خط دفاعی PSG را جوان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جوسکو گواردیول ۲۰ ساله و محمد سیماکان ۲۲ ساله از لایپزیگ به عنوان مدافعان مورد نظر تیم پاریسی نام برده می‌شود اما طبق گزارش‌ها، این تیم آلمانی علاقه‌ای به فروش یک یا هر دو مدافعش در تابستان امسال ندارد.

این در حالی است که چند هفته پیش پاری‌سن‌ژرمن، نوردی موکیله  را از لایپزیگ جذب کرده بود.

راموس که فصل گذشته از مادرید به پاریس نقل و مکان کرد، با مشکلات طولانی مدت مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد. هر چند در این فصل پی اس جی از راموس در سه بازی اول لیگ استفاده کرده است اما گفته می‌شود پاریسی‌ها به دنبال جایگزینی  برای این مدافع کهنه‌کار هستند و در صورت یافتن مدافع، دوران راموس در پاریس ممکن است به پایان برسد.

علاوه بر آسیب دیدگی‌‎های سریالی این مدافع و سیاست کلی تیم در خط دفاع برای جوان گرایی، دلایل دیگری نیز کنار گذاشتن راموس که با رئال ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است وجود دارد.

به گفته تیاگو آرانتس روزنامه نگار روزنامه UOL برزیل، کیلیان امباپه پس از تمدید قراردادش به طور فزاینده‌‎ای نقش مدیریتی در رختکن را بر عهده می‌گیرد.

راموس در دعواهای اخیر امباپه و نیمار نیز حضور داشت اما این مدافع باتجربه سعی کرد، میانجیگری کند.

به گفته آرانتس، امباپه ممکن است این را دوست نداشته باشد و او قبلاً لیستی از بازیکنانی که دیگر نمی‌خواهد با آنها بازی کند که احتمالاً نام راموس هم در آن دیده می‌شود را به سران باشگاه داده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لایپزیگ ، سرخیو راموس ، کیلین امباپه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لایپزیگ سرخیو راموس کیلین امباپه آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)

گل راموس به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران