Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو شایعه مصدومیت عمدی واینالدوم به دست فلیکس ژیان را قویا تکذیب کرد

آاس رم با بدشانسی روبه‌رو شده است و مصدومیت شدید جورجینیو واینالدوم، می‌تواند او را بیش از شش ماه خانه نشین کند.

طرفداری | روز گذشته استخوان درشت‌نی جینی واینالدوم، هافبک هلندی جالوروسی در تمرینات شکست و این ضربه‌ای بزرگ به خط هافبک این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم با انتشار پستی اینستاگرامی به شایعه مصدوم شدن عمدی واینالدوم به دست فلیکس آفنا ژیان واکنش تندی نشان داد:

فوتبال گاهی اوقات می‌تواند کثافت باشد. تنها دو هفته پیش، جینی به‌خاطر فضایل اخلاقی و انسانی‌اش یکی از ما شد و البته همه درباره کیفیت‌های فوتبالی‌اش مطمئن هستیم. متاسفانه در یک حادثه بسیار شوم، واینالدوم با مصدومیت بدی روبه‌رو شد که او را تا مدتی طولانی دور از میادین نگه می‌دارد. اگرچه فقط فوتبال نمی‌تواند گاهی اوقات کثافت باشد، مردم هم می‌توانند این‌گونه شوند. شایعه‌ای پخش شده که پسر خوبی چون فلیکس آفنا جیان مسئول مصدومیت واینالدوم است؛ کسانی‌که به این شایعات دامن می‌زنند مثل تفاله‌ و کثیف هستند. امشب همه با یک‌دیگر خواهیم بود و برای آاس رم، واینالدوم و ژیان بازی خواهیم کرد. 

پیراهن حمایتی آاس رم از واینالدوم در بازی امشب این تیم مقابل کرمونزه

تا پیش از مصدومیت واینالدوم، آاس رم در تلاش برای جذب آندره آ بلوتی بود و این می‌توانست باعث جدایی فلیکس آفنا ژیان، مهاجم جوان غنایی از این تیم شود. حالا با مصدومیت واینالدوم، برنامه‌های گرگ‌های پایتخت تغییر کرده و آن‌ها در تلاش برای جذب هافبک خواهند بود. نام دنیس زکریا، هافبک سوئیسی یوونتوس طی ساعات اخیر پیرامون رم مطرح شده است.  

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود گلی خانوم جادوگر تیم لیگ برتری؛ دستمزد 45 میلیون تومانی برای طلسم و جادو! اولین بدشانسی برای مورینیو در فصل جدید؛ استخوان ساق پای واینالدوم شکست! گل ام باپه در ثانیه 8 روی پاس تماشایی مسی (لیل 0-1 پاری سن ژرمن)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مصدومیت واینالدوم آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه فوق‌العاده جنجالی درباره پدرِ مهران غفوریان!

آفتاب‌‌نیوز :

چندشب قبل در شبکه مستند، فیلم کنفرانس مطبوعاتی کارکنان ساواک در سال ۱۳۵۸ پخش شد. 

نکته جالب در این ویدئو، معرفی "خسرو غفوریان" به عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک است! 

شباهت چهره‌ی این فرد با مهران غفوریان و هم‌نام بودن او با این بازیگر گمانه‌زنی‌ها را درباره‌ی احتمال اینکه او پدر مهران باشد افزایش داد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • شایعه فوق‌العاده جنجالی درباره پدرِ مهران غفوریان!
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش