Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@11:26:12 GMT

بانوان ترک‌نشین، شئونات اسلامی را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۴۰۴۱

بانوان ترک‌نشین، شئونات اسلامی را رعایت کنند

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

 سردار حسین رحیمی با تاکید بر اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در پایتخت، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای وجود و تردد موتورسیکلت در سطح معابر، علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، شاهد برخی تخلفات ترافیکی از جمله عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده رو و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستیم که بطور جد با این تخلفات برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با توجه به قدرت مانور بالای موتورسیکلت این وسیله غالبا از سوی سارقان مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: پوشاندن پلاک موتورسیکلت با تلق یا به هر وسیله و روش دیگری تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان بطور جد برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های بالای ۲۰۰ سی سی ممنوع و درصورت مشاهده توقیف خواهند شد، بیان کرد: دربحث ساماندهی موتورسیکلت سواران تاکنون طرح‌های سلبی و ایجابی بسیاری انجام گرفته است.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه دربرخی موارد مشاهده می‌شود برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودرو‌ها فاقد حجاب و پوشش لازم و مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را درخصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.

وی افزود: پلیس در راستای مطالبات مردمی با مصادیق بدحجابی و بدپوششی برخورد خواهد کرد و این موضوع بطور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآوری کرد: به صورت هدفمند طرح دستگیری سارقان تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در دستور کار پلیس‌های پیشگیری و راهور وجود دارد و در این زمنیه باند‌هایی دستگیر شده اند که غالبا پیمانکارانی بوده اند که در این حوزه فعالیت داشته اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال سردار حسین رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ رئیس پلیس محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو