Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ این دانشگاه را اعلام کرد.

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان برای نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به نشانی https://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام اعلام می‌شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک شامل؛ تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه و موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان‌های دولتی و عمومی را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.

تاریخ مراجعه حضوری پس از ثبت نام دانشجو در سیستم گلستان اعلام می‌شود، بنابراین کلیه دانشجویان باید پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز با در دست داشتن کلیه مدارک، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه کنند.

انتخاب واحد دانشجویان از ۲ لغایت ۶ شهریورماه سال جاری انجام می‌شود.

کد خبر 5569593 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دوره دکتری ثبت نام دانشجویان سازمان سنجش آزمون دانشنامه پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان امور دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی آزمون زبان انگلیسی آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی کاردانی فنی حرفه ای دانشجویان پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» صورت می‌گیرد؛ بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) موقتا غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟