Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یکی از موسسات زیرمجموعه وزارت راه، در یک سال فعالیت دولت سیزدهم، پروژه‌هایی نظیر کنترل کیفیت حین اجرای عملیات احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن و طراحی و توسعه نرم افزارهای کاربردی نگهداری راه‌ها اجرا کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک که یکی از موسسه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است، در یک سال گذشته اقدامات مهمی در راستای بهبود شرایط این وزارتخانه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین اقدامات این موسسه شامل، ثبت رکورد انجام بیش از 60 هزار متر انواع حفاری و عملیات ژئوپلتیک، انجام مطالعات مکانیک خاک، ژئوالکتریک و کنترل کیفیت حین اجرای عملیات احداث پروژه های نهضت ملی مسکن، طراحی و توسعه نرم افزارهای کاربردی نگهداری راه ها (PMS)، پل ها (BMS) و ایمنی (SMS)، انجام بیش از 3 میلیون آزمایش تخصصی، مطالعه و خدمت فنی-مهندسی، پایش و ارزیابی سطح روسازی راه ها با دستگاه منحصر به فرد اسکنر سطح جاده ای LCMS و دانش بومی در اختیار بوده است.

تدوین و ترجمه 13 عنوان استاندارد فنی و مهندسی، ارزیابی و تعیین شاخص بین المللی ناهمواری روسازی راه ها (IRI) در پروژه‌های تحویل موقت، انجام مطالعات ژئوپلتیک دریایی در استان‌های ساحلی کشور در راستای افزایش ظرفیت های بنادر کشور، برگزاری بیش از 12 هزار نفر- ساعت دوره های آموزشی و وبینارهای فنی و مهندسی برای مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی کشور و توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک و مکانیزه کردن فرآیندهای ارائه خدمات فنی و مهندسی، مشتریان، مالی، اداری و غیره با طراحی و بکارگیری بیش از 40 سامانه در اختیار از دیگر اقدامات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در یک سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان