Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  ایرنا، حسن موحدیان روز دوشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در بسیاری از بحران‌ها، شخص رییس جمهور و وزیران حضور جدی در میدان دارند و این همزاد پنداری، کمک، همیاری و همکاری مردم برای حل مسائل را به ارمغان می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: شورای ششم شهر مشهد نیز در سال نخست فعالیت خود همین روحیه را داشته و امیدواریم در سال دوم و ادامه راه نیز با روحیه مضاعف، مشکلات شهر را احصا کنیم و در پی حل مشکلات آنها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هفته دولت یادآور مظلومیت شهدای بزرگی از جمله شهیدان رجایی و باهنر است، ساده‌زیستی و تلاش شبانه‌روزی از ویژگیهای این دو چهره فرهیخته برای حل و فصل مشکلات مردم بود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ۳۱ مردادماه، روز صنعت دفاعی نامگذاری شده است، این صنعت یکی از ارکان موثر در بازدارندگی و نماد شکوهمند خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نفس ملی است.

موحدیان با اشاره به فرارسیدن روز پزشک، نیز اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، خدمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی پزشکان بیش از پیش به چشم آمد و ملموس شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوران تعدادی از کادر درمان نیز به جمع شهدای سلامت پیوستند که شورای شهر مشهد برای ارج به مقاوم والای آنها یکی از خیابان‌های شهر را به نام "شهدای سلامت" نامگذاری کرد و المان و یادمان دائمی نیز با همین محوریت باید در یکی از مکان‌های مناسب شهر نصب و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

برچسب‌ها هفته دولت مشهد دولت شهدای سلامت شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مشهد دولت هفته دولت مشهد دولت شهدای سلامت شورای اسلامی شهر مشهد شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج