Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی نظری مدیر ارتباطات شرکت صنایع تولیدی کروز ضمن اعلام خبر برگزاری نمایشگاه صنعت قطعات در شهر مسکو گفت: در نمایشگاه بین المللی روسیه که در شهر مسکو برگزار می شود، کنسرسیوم کروز، رایزکو و ایسکرا حضور دارند که با عرضه قطعات خود، بزرگ‌ترین مجموعه به شمار می آیند.

به گفته این مقام مسئول، کروز با ارائه قطعات متفاوت از جمله قطعات چراغ، کویل، قوای محرکه، ایربگ و ایمنی، غربیلک فرمان، داشبورد و سپر، سنسور، سوییچ، آینه، تعلیق و ترمز، قطعات تزئینی، کنترل بدنه و حفاظت، نشانگرها و مالتی مدیا،سیستم تهویه و صندلی شرکت مادآریا ویستا و همچنین قطعات شرکت ایسکرا که شامل دینام‌ها، استارت، استاتور و موتور ‌فن می شود در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت رایزکو نیز انواع چراغ، ریل سوخت، کاتالیست و قطعات مربوط به پمپ بنزین از مجموعه خود را در معرض نمایش گذاشته است.
مدیر ارتباطات شرکت کروز اعلام کرد: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشور چین، مسکو و عمدتا شرکت های بزرگ حضور دارند که به عرضه محصولات خود روی آورده اند.
به گفته آقای نظری، مجموعه قطعات شرکت کروز، ایسکرا و رایزکو در این نمایشگاه بیشترین تعداد را به خود اختصاص داد جدیدترین فناوری را دارند؛ افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند خواستار اطلاعات جدیدترین محصولات شرکت کروز، ایسکرا و رایزکو هستند و از این فناوری شگفت زده شدند.

گفتنی است؛ این‌ نمایشگاه امروز در مرکز شهر و محل دائمی نمایشگاه های دائمی مسکو برقرار شده که با حضور مقامات رسمی و صنعتی کشور روسیه همچنین مقامات ایرانی افتتاح خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال نمایشگاه مسکو کروز نمایشگاه صنعت قطعات محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال حضور دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد

سید مجتبی حسینی گفت: قرارداد‌های منعقد شده تا کنون شامل ۲ مورد صادرات کشمش، ۲ مورد صادرات گیاهان دارویی، یک مورد صادرات محصول شیر تلغیظ شده و یک مورد صادرات محصولات میوه خشک می‌شود.

او گفت: به همت وزارت کشور استان همدان به همراه سایر استان‌ها برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ارائه محصولات تولیدی دارای ارزش و معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان یکی از مهم‌ترین اهداف حضور استان در این نمایشگاه است.

حسینی گفت: استان همدان همچون سال گذشته حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد و غرفه این استان با حضور فعالان اقتصادی آماده شده و در طول چند روز گذشته استقبال خوبی توسط مردم از غرفه استان صورت گرفته است.

او گفت: از ابتدای آغاز نمایشگاه علاوه۶ قرارداد خارجی برای صادرات محصولات تولیدی استان، پانزده تفاهم نامه همکاری اقتصادی نیز به امضاء رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بیش از ۷۰ کشور و ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند و تلاش داریم تا با بهره‌گیری از این فرصت زمینه صادرات محصولات تولیدی استان همدان را فراهم کنیم.

حسینی گفت: سفال و کشمش همدان به عنوان ۲ زنجیره اصلی در این نمایشگاه ارائه شده است و در کنار آن نیز پنج زنجیره با ارزش «مبل‌ومنبت»، «پوشاک»، «گیاهان دارویی»، «میوه خشک» و «چرم» عرضه می‌شود.

او با اشاره به آمادگی استان همدان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از ظرفیت‌های استان همدان، اقدام به سرمایه‌گذاری در این استان کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش استان و تقویت تولید تجاری آن باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و حضور پر رنگ استان در نمایشگاه، از دستگاه‌های اقتصادی استان همدان نیز در معرفی توانمندی‌های اقتصادی دیار هگمتانه قدردانی می‌کنیم.

حسینی گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان همدان به بحث زنجیره‌های ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

او با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: امسال و در جهت تحقق شعار سال، آماده جذب مشارکت‌ها و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی