Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیراندازی ایران با اشاره به اهمیت حضور در اردوی هانوفر گفت: با حضور در این اردو فرصت برطرف کردن مشکلات سلاح‌هایمان و تمرین با فشنگ مرغوب را پیدا خواهیم کرد تا با آمادگی بالا راهی مسابقات جهانی مصر شویم.

به گزارش ایران اکونومیست؛ امیرمحمد نکونام روز دوشنبه و در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با تفنگ، اظهار داشت: مثل همیشه با کمبود فشنگ مرغوب روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیبان قدرتمندی از کشورهای اروپایی و همچنین چین داریم، بنابراین اعزام تیم تیراندازی به اردوی بین المللی یک ضرورت است تا ما توان رویارویی با چنین حریفانی را در رقابت‌های مهم داشته باشیم.

این تیرانداز ۲۴ ساله کشورمان تصریح کرد: تفنگ‌های ما برای چند سال قبل است و رفتن به اردوی هانوفر کمک می‌کند من و هم تیمی‌هایم بخشی از قطعات سلاح‌هایمان را تعویض و به‌روز کنیم. این مساله شانس ما را برای موفقیت در میادین مهم از جمله مسابقات قهرمانی جهان در مصر افزایش خواهد داد.

نکونام در خصوص چهارمین دوره مسابقات آزاد تیرانداری و کسب جایگاه نخست در این رویداد، گفت: سطح مسابقات بد نبود و رکورد تیراندازان نسبت به دوره‌های قبل رشد داشت اما شرایط تمرینی برای بچه‌هایی که خارج از اردو هستند به دلیل گرانی تجهیزات و نبود ساچمه‌های تست شده، خیلی سخت‌تر از ملی پوشان است و همین امر روی عملکرد روی آنها تاثیر دارد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، رکورد ۶۳۴/۴ را ثبت کردم و رکورد کشوری در تفنگ بادی ۱۰ متر که پیش از این نیز در اختیار خودم بود را ۲/۴  نمره ارتقا دادم. اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعا به فینال می‌رسم.

نکونام در پایان گفت: امیدوارم با هماهنگی مسئولان فدراسیون و مدیران ورزشی کشور، شهریورماه به هانوفر اعزام شویم تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی مصر داشته باشیم و دست پر به کشور بازگردیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مصر ، آلمان ، فدراسیون تیراندازی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مصر آلمان فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر