Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت: در یک سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد حدود ۲۴ میلیارد دلار پروژه جدید در استان هرمزگان تعریف و آغاز شده و در سال‌های آینده این استان به قطب پالایشی کشور تبدیل خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه مراسم رسمی بهره‌برداری از خط لوله انتقال گاز به جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته پیش رو عملیات اجرایی پروژه‌های زیادی در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی آغاز می‌شود و به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین طرح انتقال گاز میدان گازی کیش به مجتمع‌های پالایشی پارس جنوبی نیز که از اولویت‌های شرکت ملی نفت ایران به‌شمار می آید، به‌زودی به کمک شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی آغاز خواهد شد.

وزیر نفت با اشاره به تعریف طرح‌های پتروپالایشی شهید سلیمانی و پالایشی مروارید مکران در استان هرمزگان گفت: در سال‌های آینده این استان به قطب پالایشی کشور تبدیل خواهد شد؛ در یک سالی که از عمر دولت سیزدهم می گذرد حدود 24 میلیارد دلار پروژه جدید در این استان تعریف و آغاز شده است.

اوجی با بیان اینکه در طول عمر دولت سیزدهم حدود 80 میلیارد دلار در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت تفاهم‌نامه و قرارداد امضا شده است، اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک اخبار مربوط به امضای قراردادهای جدید در بخش تکمیل زنجیره ارزش افزوده پتروشیمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پالایشگاه های ایران جواد اوجی پالایشگاه های ایران جواد اوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی باید در اولویت قرار بگیرد چرا که بسته‌بندی نقش مهمی در جذب مشتری دارد.

جواد واحدی ۱۱ اردیبهشت در بازدید از مدرسه هدایت که تبدیل به موزه صنایع‌دستی شده است با اعلام این مطلب اظهار کرد: مدرسه هدایت ارومیه پس از تحویل به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و مرمت آن به یک بنای پویا تبدیل شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: راه‌اندازی موزه صنایع‌دستی در این مکان نیز یک ایده جالبی بوده که هنر اصیل مردم این دیار در این بنای تاریخی به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای معرفی هر چه بیشتر صنایع‌دستی آذربایجان غربی می‌توان یکی از میادین ارومیه را به‌ نام صنایع‌دستی نام‌گذاری کرد و در طراحی میدان از تعدادی از آثار فاخر صنایع‌دستی استفاده کرد.

محمدرضا طنابی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در این بازدید گزارشی از عملکرد معاونت صنایع‌دستی در سال گذشته ارائه کرد و گفت: سال گذشته طبق اعلام گمرک میزان صادرات صنایع‌دستی استان ۱۷.۵ میلیون دلار بوده است و در سال ۱۴۰۱ در تولید صنایع‌دستی چوبی رتبه سوم و در مجموع تولیدات صنایع‌دستی رتبه پنجم را کسب کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان