Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، « موتورخونه» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین بصیر و تهیه‌کنندگی معین شاهچراغی ۲۷ مرداد ماه با حضور ناصر آقایی پیشکسوت تئاتر ایران در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه رفت. اجرای این نمایش تا ۲۷ شهریور ماه ادامه دارد.

این نمایش با رویکردی اجتماعی قصه‌ای در دل روزهای بمباران دهه شصت را در فضایی کمدی روایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: اهالی یک ساختمان بعد از شنیدن آژیر قرمز وارد موتورخانه می‌شوند و در پس آن ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد.

نمایش «موتورخونه» که کاری از هنرجویان موسسه هشت میلی‌متری به مدیریت هومن سیدی است، توانست از بین گروه‎‌های متقاضی اجرای عموم به عنوان گروه برگزیده انتخاب شود.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) پدرام آراد، مجید اجتهادی، قاسم اصغری، شبنم اصفهانی‌زاده، بهار باختر، عرفان بافقی‌زاده، رضوان حاج، هامون خان‌محمدی، بهرنگ رهنمون، محمد سعادتمند، سهیل طاهریان، علی طبیبی، درسای فرح ‌نیا، فرناز فرضی، مهدی کاشی، امیر کاظمی، وجیهه لاریجانی، شایان مرادطجری، سحر نیک، علی نیکنامی و امیرحسین بصیر هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از دستیاران کارگردان: شایان ‌مرادطجری و سحر نیک، طراح صحنه: مجید لشگری، مدیر تولید: مرتضی محرمی، آهنگساز: امیرحسام زبردست، طراح پوستر: حامد هاشمی، اتاق فرمان: میلاد هوشنگی.

کد خبر 5569959 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران کارگردان تئاتر تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه تئاتر شهر محرم 1401 خانه هنرمندان ایران فیلم سینمایی شبکه مستند سیما فیلم مستند هنرمندان تئاتر موزه هنرهای معاصر تهران عکاسی کارگردان تئاتر روایت محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی