Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تامین یکی از مهمترین نیازهای زیرساختی استان بویژه نیاز شهرکهای صنعتی به برق، چهار پست برق در این شهرکها همزمان با هفته دولت آماده بهره برداری شده و عملیات اجرایی  ۲ پست برق دیگر برای شهرکهای صنعتی استان آغاز می شود. 

وی بیان کرد: طی هفته دولت امسال بهره‌برداری از چهار پست برق با مجموع هزینه ۹۴۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی۲ طرح برق رسانی با اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی اظهار داشت: از جمله این طرحها بهره برداری از پست ۱۳۲ کیلوولت زاوین با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت انتقال ۳۰ مگاوات آمپر در شهرستان کلات، پست ۱۳۲ کیلوولت صنعتی تبادکان در مشهد به ظرفیت ۳۰ مگاولت‌آمپر با هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال، پست ۱۳۲ کیلوولت دوغارون با هزینه ۲۳۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و پست ۱۳۲ کیلوولت شهرک صنعتی کوثر در گناباد با ظرفیت ۳۰ مگاولت‌ آمپر است.

محمودی گفت: همزمان با هفته دولت امسال عملیات اجرایی پست ۱۳۲ کیلوولت شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد با ظرفیت ۶۰ مگاوات آمپر و به همراه ایجاد ۲۲ کیلومتر خط ۱۳۲ کیلوولت آن با اعتبار یکهزار و ۴۴۰ میلیارد ریال و پست ۱۳۲ کیلوولت شهرک صنعتی کلات با ظرفیت ۳۰ مگاوات آمپر و اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی نیز در این باره گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۴۱ طرح‌ برق رسانی در نقاط مختلف استان با صرف اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

محسن ذبیحی افزود: با هدف تامین برق پایدار و مطمئن و افزایش رضایت مشترکین، این تعداد طرح در ۲۹ مدیریت برق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی و در مناطق شهری و روستایی آن اجرا شده است.

وی در تشریح پروژه های یاد شده گفت: در جهت قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی، رفع افت ولتاژ ، اصلاح شبکه های فرسوده و تسریع در ارایه خدمات به مشترکین حدود ۷۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط ضعیف و فشار متوسط ایجاد شده و تعداد ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور و ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی نیز نصب شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی، برق رسانی به تعداد ۱۰ روستای بدون برق، تحویل یکهزار دستگاه سامانه خورشیدی به عشایر استان ، اصلاح شبکه ۵۳۰ روستا در قالب طرح بهارستان و تأمین برق حدود ۱۱ هزار متقاضی در نقاط مختلف و احداث و تقویت روشنایی معابر را از دیگر طرحهای آماده بهره برداری استان در هفته دولت برشمرد و گفت: احداث حدود ۶ کیلومتر شبکه روشنایی معابر حد فاصل مسیر گناباد به بیدخت ( از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ) ، ساماندهی و هوشمندسازی شبکه توزیع و انشعابات برق سید آباد چناران فریمان و تبدیل ۳۵۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار از دیگر طرحهای مزبور است.

برچسب‌ها هفته دولت انرژی برق شبکه توزیع برق خانگی وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت انرژی برق شبکه توزیع برق خانگی هفته دولت انرژی برق شبکه توزیع برق خانگی وزارت نیرو پست ۱۳۲ کیلوولت میلیارد ریال بهره برداری خراسان رضوی برق رسانی هفته دولت ظرفیت ۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود