Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:34:36 GMT

اقدام عجیب: آلومینیوم- پرسپولیس بدون تماشاگر!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۴۵۲۰

اقدام عجیب: آلومینیوم- پرسپولیس بدون تماشاگر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم که پس از صعود به لیگ برتر فقط در سه مسابقه خانگی اجازه بهره‌مندی از تماشاگران‌اش را در طول دو سال فعالیت در سطح اول فوتبال ایران را داشته، در نخستین بازی فصل جدید نیز از نعمت حضور هواداران در استادیوم بی‌بهره بود که حالا قرار است در یک دیدار دیگر از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری شود!

تصمیم بی‌دلیل برای ممنوعیت ورود تماشاگران تمام تیم‌های میزبان در مسابقات هفته اول لیگ برتر موجب شد تا آلومینیوم اراک نتواند روی سکوها کسی را در دیدار برابر هوادار تهران دراختیار داشته باشد، اما حالا گفته می‌شود شاگردان سید مهدی رحمتی بازهم نمی‌توانند از تماشاگران خودی در دیدار با پرسپولیس بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی دو سال اخیر آلومینیوم دو بار میزبان پرسپولیس بوده، اما به بهانه شرایط کرونایی فدراسیون فوتبال مانع از حضور تماشاگران اراکی در ورزشگاه خانگی خودشان شده که در هفته پیش‌رو نیز باز هم کمیته انضباطی قصد دارد مانع از حضور هواداران این تیم در ورزشگاه امام خمینی(ره) شود.

تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد، اما کمیته انضباطی عنوان می‌کند محرومیت آلومینیوم در نخستین مسابقه‌اش برابر هوادار برای تمام لیگ بوده و آنها در دیدار با پرسپولیس هم از حضور تماشاگر محروم هستند.

هواداران اراکی که در دو سال اخیر نتوانسته‌اند در خانه دیدار مقابل پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند، حالا با نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سومین سال پیاپی از این مهم محروم شده‌اند ولی با این وجود باشگاه آلومینیوم در تلاش است تا این محرومیت لغو شود.

هرچه هست، ممنوعیت حضور تماشاگران در مسابقات هفته اول لیگ به نوعی برای باشگاه آلومینیوم دوبله حساب شده و آنها از تصمیم فدراسیون در نخستین مسابقه لیگ برتر متضرر شده‌اند و شاید هم برابر پرسپولیس بدون تماشاگر باشند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران