Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح انتقال گاز به جزیره کیش که امروز در آستانه هفته دولت افتتاح شد اثرات مثبتی هم از لحاظ صرفه‌جویی در مصرف سوخت و هم از لحاظ کاهش هزینه‌ها به دنبال دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، امروز دوشنبه با اتمام پروژه احداث خط لوله و ایستگاه‌های تقویت فشار، جزیره کیش به صورت رسمی به شبکه پایدار گاز سراسری کشور متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست، طرح انتقال گاز به نیروگاه جزیره کیش امروز با حضور وزیر نفت افتتاح شد. این پروژه با هدف اتصال نیروگاه این جزیره انجام شده و در ادامه سایر بخش‌های تجاری، صنعتی و مسکونی کیش نیز به شبکه گاز متصل خواهد شد.

با اجرای این پروژه مصرف سوخت مایع به شدت کاهش پیدا می‌کند که علاوه بر صرفه اقتصادی و امکان توسعه صادرات، کاهش آلودگی محیط زیست را نیز به همراه دارد.

جزئیات اتصال جزیره کیش به شبکه پایدار گاز سراسری:

میزان سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون دلار تکمیل اجرای خطوط لوله به طول ۱۲۷ کیلومتر اجرای خطوط لوله ۵۶ اینچ خشکی و ۳۲ اینچ دریایی – خشکی و ۲۰ اینچ خشکی صرفه جویی در مصرف روزانه ۱.۴ میلیون لیتر و سالانه ۵۰۰ میلیون لیتر سوخت نفتگاز حذف هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی حمل و نقل گازوئیل به کیش در سال حذف هزینه حمل و نقل گازمایع به میزان ۴ میلیارد تومان در سال جلوگیری از قاچاق سوخت مایع

گرافیک اطلاع‌رسان زیر، جزئیات این طرح را توصیف کرده است:

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کیش ، گاز رسانی ، گاز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کیش گاز رسانی گاز جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز