Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در پی حادثه رانش زمین در یک زیارتگاه مذهبی که روز شنبه در استان کربلا در جنوب عراق رخ داد، تیم‌های امداد و نجات عراق دو جسد دیگر مرد و یک زن را از زیر آوار بیرون آوردند و تعداد کل قربانیان را به هفت نفر رساند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه؛جودت عبدالرحمن، مدیر رسانه در دفاع مدنی عراق به خبرگزاری فرانسه گفت: «دو جسد یک زن و یک مرد صبح امروز پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعداد اجساد خارج شده به هفت، چهار زن، دو مرد و یک کودک را افزایش می‌دهد و افزود: «کار برای یافتن قربانیان دیگر در حال انجام است».

تیم های امداد و نجات عراق روز یکشنبه پس از ریزش تپه خاکی بر روی یک زیارتگاه مذهبی در استان کربلا، جسد پنج نفر شامل سه زن، یک مرد و یک کودک را در زیر آوار پیدا کردند.

در همین زمینه، سرتیپ عبدالرحمن جودت، مدیر اطلاعات ریاست دفاع غیرنظامی روز یکشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما جسد دو زن، یک مرد و یک کودک را پیدا کردیم»، با اشاره به اینکه جسد پنجم یک زن بود. کار برای بیرون آوردن آن از زیر آوار در حال انجام است.»

وی توضیح داد که "عملیات جستجو در محل ادامه دارد تا تمام آوارها پاکسازی شود تا مطمئن شویم که افراد دیگری محبوس نشده اند."

تیم‌های پدافند غیرنظامی تا شامگاه یکشنبه به تلاش خود برای حفاری با تراکتور و ابزار دستی برای بازگرداندن افرادی که هنوز در قطاره امام علی (ع) مانده بودند، ادامه می‌دادند.

علاوه بر این، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که نیروهای امنیتی و ارتش برای حمایت از تلاش‌های نجات در صحنه حضور داشتند، در همان حال خانواده‌ها در مجاورت محل منتظر بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عراق کربلا خبرگزاری فرانسه مرد و یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: قریب به ۲۱۹ هزار و ۵۳۴ هکتار از محصولات زراعی استان لرستان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در زیر بخش طیور نیز نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش پوشش بیمه داشته‌ایم و همچنین در زیر بخش آبزیان ۲.۷ درصد و در زیر حوزه باغات نیز ۲.۲ درصد رشد داشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: این افزایش پوشش بیمه نتیجه حمایت دولت از کشت‌های قراردادی و طرح جهش تولید در دیم‌زارها و فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به بهره‌برداران است.

کد خبر 6100960

دیگر خبرها

  • بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد
  • نارضایتی فزاینده اروپایی‌ها از دموکراسی
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • واردات خودرو باید شتاب پیدا کند!
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت