Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت:  یکی از کسانی که می‌تواند برای ما در تمامی زمینه‌ها الگو باشد، «شیخ غلامرضا فقیه خراسانی» است،  با توجه به سخنان بزرگان هنوز در یزد با معنویت افرادی همچون او زندگی می‌کنیم.

او می گوید: چقدر خوب است که عالِم این گونه باشد که حرفش از دل بر آید و به جان بنشیند و با معنویت در دل انسان‌ها جای گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او هرچه آبادی و مساجد در استان داریم، حضور شیخ غلامرضا فقیه را درک کرده‌اند و رو در رو این کار را انجام می‌دادند و در برخورد با گفتار، با مردم در مساجد بسیار موثر عمل کرده و تمامی کار‌های خود را در مسجد انجام می‌دادند.

امام جمعه یزد گفت: با بر برخورد خوب با مردم ، نیت خود را به این نحو ثابت کنیم چرا که اگر این طور عمل کنیم خداوند نیز پاداش عملمان را می دهد.

آیت الله ناصری گفت: امام (ره) در نجف با وجود این که در خصوص ایشان بد می‌گفتند برای خدا کار انجام می‌دادند و همین امر باعث موفقیت ایشان شد.

این موضوع را امام جمعه یزد در نشست روز جهانی مسجد که در محل امامزاده جعفر (ع) یزد مطرح کرد.

او می گوید: اگر روحانی در مسجد شاهد مخالفت‌هایی بود، باید با روی باز پذیرای آن باشد و در جهت روشنگری و حل مشکلات با روی باز و در راه رضای خدا گام بردارد.

امام جمعه یزد گفت: قبل از انقلاب، کسانی بودند که به امام (ره) بد می‌گفتند، اما امام (ره) با کار خود و استقبال و روی گشاده آن‌ها را جذب انقلاب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مساجد یزد روز جهانی مسجد شیخ غلامرضا یزدی امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر