Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مراسم روز دوشنبه در اداره کل دادگستری آذربایجان غربی و با حضور جمعی از مسوولان، وکلا و اصحاب رسانه برگزار شد و از نفرات برتر این جشنواره با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی تجلیل شد.  

دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه و عدالت  آذربایجان غربی در آیین اختتامیه این مراسم اظهار کرد: در مجموع ۱۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر تایوغ گفت: این جشنواره در بخش‌های خبر، یادداشت، گزارش خبری و گزارش تصویری برگزار و پس از ۴۰ ساعت کار کارشناسی هیات داوران، آثار برتر هر بخش مشخص شدند.  

بخش خبر 

 در بخش خبر رقیه وکیلی از خبرگزاری فارس عنوان نخست را بدست آورد و بیوک آقایی از باشگاه خبرنگاران جوان و سونیا بدیع خبرگزاری بسیج نیز به ترتیب دوم و سوم شدند در این بخش نیما سعیدی اقدم از ایرنای مرکز ارومیه نیز شایسته تقدیر معرفی شد.  

بخش یادداشت 

 در بخش یادداشت شاهین سپهراد خبرنگار ایرنای مرکز ارومیه عنوان اول را بدست آورد، علی اصغر تمن از پایگاه خبری آروم نیوز دوم شد و مرتضی حیدری مرنگلو از خبرگزاری پانا نیز به مقام سوم رسید؛ در این بخش نیز یادداشت منوچهر صمدی خبرنگار ایرنای مهاباد شایسته تقدیر شناخته شد.  

بخش گزارش خبری 

در بخش گزارش مکتوب، هادی خیری از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد مقام اول را کسب کرد و جمیل آزادمنش خبرنگار ایرنای دفتر مهاباد و سکینه اسمی خبرنگار موسسه تحلیل بازار فردا به ترتیب دوم و سوم شدند؛ در این بخش اثر تانیا شعفی از خبرگزاری کردپرس مهاباد شایسته تقدیر معرفی شد.  

بخش گزارش تصویری 

در بخش گزارش تصویری امید شکریازی، زیبا محمدی و محمد اسدزاده هر سه از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و گزارش نجیب عبد مجدی از هانا خبر شایسته تقدیر شناخته شد.  

رسانه‌های برتر 

در بخش خبرگزاری های برتر نیز خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی عنوان نخست را بدست آورد و در بخش رسانه‌های مجازی نیز خبرگزاری فارس، ایرنا و ایلنا عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.  

همچنین در بخش رسانه های مکتوب، هفته نامه چی چست اول شد و روزنامه کار و کارگر و روزنامه آبشار نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.  

عنوان خبرنگاران برتر نیز به ترتیب به المیرا عسگری زاد از ایسنا، نصیبه نیکزاد از تسنیم و پیام نوروزی از روزنامه آراز رسید.  

به گزارش ایرنا، پیش از اعلام نفرات برتر این جشنواره، جواد زاهدی به عنوان رییس هیات داوران بیانیه داوران را قرائت کرد.  

دومین جشنواره رسانه و عدالت آذربایجان غربی در هشت محور امسال برگزار شد.  

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی رسانه جشنواره قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی رسانه دادگستری آذربایجان غربی رسانه جشنواره قوه قضاییه آذربایجان غربی شایسته تقدیر بخش گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های ‌علمیه، در راستای مأموریت اصلی خود در فراهم‌سازی گفتمانی فعال در شبهه‌پژوهی و پاسخگویی به‌روز، دقیق و مؤثر و همچنین ایجاد زمینه مناسب هم‌افزایی تجارب و اطلاعات علمی، ایده پردازی، اثربخشی و فرهنگ گستری رصد و پاسخ به شبهات دینی، سومین جشنواره پاسخ برتر را با هدف تکریم و تقدیر از فعالان و پیشگامان در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی و حمایت حمایت مالی و معنوی از آثار برتر برگزار می‌کند.

موضوع جشنواره:

تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی به همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان است.

قالب‌های جشنواره:

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل و بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات می باشد.

معیارهای انتخاب اثر در این جشنواره:

پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار:

آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱، عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی.

علاقه مندان می‌نوانند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی https://jpb.pasokh.org/ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، اختتامیه سومین جشنواره «پاسخ برتر» پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت