Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، قسمت اول سریال فانتزی «خاندان اژدها» (House of the Dragon) که پیش‌درآمدی برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) است، یکشنبه شب از اچ‌بی‌او در دسترس قرار گرفت و اولین تنش‌ها میان «شاه ویسریس تارگرین اول» با بازی «پدی کانسیداین» و برادرش «شاهزاده دیمون تارگرین» با بازی «مت اسمیت» به تصویر کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کتاب‌های «جرج آر.آر. مارتین»، دیمون مردی «بی‌پروا، پرجرات و خطرناک» توصیف شده و اسمیت، خوشبختانه، موفق شده از نظر بینندگان سریال نمایشی بی‌نقص در قالب این شخصیت ارائه دهد. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در ستایش از اسمیت می‌نویسد: «مت اسمیت برای بازی در نقش یک تارگرین زاده شده.» 

چگونه سریال «خاندان اژدها» می‌تواند محبوب‌تر از «بازی تاج و تخت» شود؟

کاربر دیگری که هوادار «دکتر هو» (Doctor Who) است اضافه می‌کند: «دیدن مت اسمیت در این نقش خیلی عجیب است اما او از عهده‌اش برآمده.»

«مت دانلی» نویسنده «ورایتی» می‌گوید: «مت اسمیت یک مردسالار است، مردسالار و ستمکار مثل یک درگ کویین. خدا پشت و پناهش.»

هر چه باید درباره سریال یک میلیارد دلاری ارباب حلقه‌ها بدانید | بازگشت جادوگرها، کوتولوها، الف‌ها و هابیت‌ها در ماجرایی کهن از سرزمین میانه  «خاندان اژدها» بهتر از بازی «تاج و تخت»؟ | اولین واکنش منتقدان به پیش درآمد «گیم اوف ترونز»

اسمیت در پادکست اختصاصی «خاندان اژدها» گفته بود که شخصیتش را یک‌ «مرد شرور و جنگجویی خوب» می‌داند: «می‌خواستم او را کمی ظریف‌تر و شکننده‌تر نشان دهم. فکر می‌کنم موجود شکننده‌ای باشد.»

کد خبر 699806 برچسب‌ها سریال - سریال خارجی بازیگران سینما و تلویزیون جهان تلویزیون خارجی فیلم و سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سریال سریال خارجی تلویزیون خارجی فیلم و سریال خارجی خاندان اژدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین

تداوم اعتراضات دانشگاه‌های آمریکادر اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این بیداری دانشجویان در آمریکارا از دستاورد‌های عملیات طوفان‌الاقصی دانستند. کاربران تأکید کردند جنایات رژیم خبیث صهیونیستی دیگر قابل کتمان از سوی آمریکانیست و این واقعیت در برابر همه مردم جهان عیان شده است و معادلات جهانی را تغییر خواهد داد. آنها همچنین به خشونت‌های پلیس در برخورد با دانشجویان اشاره کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 فواد ایزدی:

دستگیری و اخراج صد‌ها دانشجو در تظاهرات حمایت از مردم فلسطین در بیش از ۲۰۰ دانشگاه در امریکا. برای حمایت از فلسطین نیاز نیست مسلمان باشید. کمی انسانیت کافی است. 

 علیرضا زادبر:

چند هزار کیلومتر آن طرف‌تر، دانشجویان امریکایی در معتبرترین دانشگاه دنیا جنایات هفت ماهه رژیم را دیدند و اینگونه در صحن دانشگاه تحصن کردند، اما اینجا در کشور مسلمان ما عده‌ای هنوز در برابر جنایات رژیم کودک‌کش یک کلمه سخن نگفته‌اند! اساتیدی که هنوز در دفاع از فلسطین لکنت دارند!

 فاطمه سادات فردوس:

این دانشجویان امریکایی (کشوری مدعی دموکراسی و حقوق بشر) صرفاً خواستار پایان جنگ در غزه هستن که پلیس با این حجم و خشونت داره باهاشون رفتار میکنه و دستگیرشون میکنه! حالا فکر کنید اگه جایی رو تخریب کرده بودن و از عوامل مخل امنیت ملی شون حمایت میکردن، چه بلایی سرشون میومد!

 حامد صراف‌پور:

لشکرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به دانشگاه برای سرکوب دانشجویانی که علیه کودک کشی اعتراض کرده‌اند. زیباکلام، زارچی، برهانی و سایر اساتید غربگرای دموکراسی‌طلب حرفی برای گفتن ندارند؟ همین پارسال بود که از حضور نیرو‌های امنیتی در دانشگاه ابراز انزجار می‌کردند و جیغ می‌زدند. 

 مصطفی وثوق‌کیا:

جلوی دانشگاه نیویورک دیوار می‌کشند تا اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان به گوش مردم نرسد. همین علنی و صریح!

 مینا کاشی:

بعد از خبر محدود شدن تجمع دانشجویان دانشگاه کلمبیا توسط پلیس، دانشجویان در ایتالیا برای حمایت از جنبش آزادی فلسطین تجمع کردند و شعار دادند! این شور و فریاد‌ها از سراسر جهان پیامی دارد، معادلات درحال تغییر است، فصل جدید حکمرانی جهان درحال آغاز است. 

 آرزو گودرزی:

پلیس تا بن دندان مسلح برا یه اعتراض مدنی علیه نسل‌کشی! دانشجویانی که خیلی آرام بدون: از قبل سازماندهی شده، اخلال در امنیت، فحش و حرکات زننده به شخص اول مملکتشون، آتیش زدن سطل زباله، اموال عمومی و دولتی! اگه این تصویر ایران بود واکنش رسانه‌های مزدور آمریکاو اسقاطیل چه بود؟

 کاربری با نام «حاج کمیل»:

دانشگاه‌های آمریکادر مهد تمدن، دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان دانشگاه رو به پادگان تبدیل کردند، چرا؟ چون به جنایات اسرائیل معترض شدن! یعنی در آمریکاحق نداری بپرسی چرا فلسطینیان رو با دست بسته در پشت بیمارستان در گور دسته‌جمعی انداختید. 

 میثم مهدیار:

چرا تصاویر بگیر و ببند‌های این روز‌های دانشگاه‌ها و در آمریکاو اروپا تصور رمانتیک برخی‌ها درباره ماهیت دولت، دموکراسی، گفتگو و... در غرب را عوض نخواهدکرد؟ آیا این جمود به ماهیت تاریخی دانش‌گاه و علوم‌انسانی و اجتماعی در ایران بر‌می‌گردد یا باید دنبال اقتصاد سیاسی این چسبندگی بگردیم؟

 الهام عابدینی:

۱۱دانشگاه آمریکاعرصه تظاهرات و تحصن در حمایت از فلسطین و بهتر بگم، علیه رژیم صهیونیستیه... شاید بزرگ‌ترین برکت «طوفان‌الاقصی» و بعد هم «وعده صادق» همین چرخش افکار عمومی دنیا و این «آگاهی» بود... چهره رژیم دیگر ترمیم نخواهد شد!

 محسن مقصودی:

غزه داره همه آبروی غرب رو می‌بره، یعنی همه شعارهاشون رو داره در کمتر از یک سال رسوا می‌کنه. دانشگاه پادگان نیست... جای استاد و دانشجو در زندان نیست ... خنده‌ام می‌گیرد، یاد روز‌های دانشگاه می‌افتم و این شعار‌ها در رسانه‌هایی که حالا سکوت کردن! بشریت برای این روشنگری به غزه مدیونه.

منبع: روزنامه جوان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان