Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در حالیکه رسانه های آلبانی پیشتر از بازداشت دو تبعه روس خبر دادند، سفارت روسیه در تیرانا امروز دوشنبه با ارسال یادداشتی به وزارت خارجه آلبانی خواستار اطلاعاتی در مورد بازداشت شهروندان روسی در محدوده یک کارخانه تعطیل شده اسلحه سازی شد.

در یادداشت سفارت روسیه به وزارت امور خارجه آلبانی از دولت تیرانا خواسته شده تا در مورد هویت بازداشت شدگان، محل فعلی آنها، اتهامات و اقدامات بعدی علیه آنها به نمایندگی دیپلماتیک روسیه اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت روسیه در تیرانا همچنین در این یادداشت، خواستار بررسی امکان تشکیل جلسه نماینده بخش کنسولی سفارت با روس‌های بازداشت شده از سوی وزارت خارجه آلبانی شده است.

پیش از این پلیس آلبانی در این ارتباط گفت که افراد دستگیر شده شامل دو شهروند روس و یک اوکراینی هستند و پس از اینکه به دنبال ورود به محوطه یک کارخانه نظامی تعطیل شده در نزدیکی تیرانا بودند، بازداشت شدند.

از زمان آغاز جنگ در اوکراین، نیروهای پلیس و دستگاه‌های امنیتی کشورهای اروپای شرقی در مقاطع مختلفی از دستگیری افراد وابسته به روسیه و جاسوسانی خبر می‌دهند که برای روسیه فعالیت می کرده اند.

کد خبر 5570071

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه کشور آلبانی جاسوسی روسیه ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی اوکراین فلسطین عراق جنگ اوکراین ترکیه سوریه ایران افغانستان تایوان رجب طیب اردوغان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: اراضی پادگان جی با مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار در ضلع شرقی منطقه۹ بدلیل وسعت زیاد و یکپارچگی عرصه، معضلات عمده‌ای را برای ساکنین این محدوده ایجاد کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به گسست و قطع ارتباط بین پلاکهای مجاور اشاره کرد. همچنین همجواری اراضی پادگان جی با بافت فرسوده معضلات اجتماعی عدیده‌ای را نیز به دنبال داشته است.

مرتضوی با بیان اینکه ارتقا کیفیت زیست شهری و خدمت رسانی به شهروندان مهمترین دغدغه مدیریت شهری است گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری موضوع تعیین تکلیف اراضی پادگان جی در دستور کار قرارگرفت و ماحصل پیگیریها و تلاش همکارانم در منطقه۹ و سازمان‌های نوسازی و املاک و مستغلات منجر به انعقاد توافق‌نامه‌ای با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرداد سال ۱۴۰۱ و توافق نامه‌ای با ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسفند سال ۱۴۰۲ شد.

شهردار منطقه۹ ادامه داد : بر اساس توافق نامه های مذکور پس از انجام فرآیند قانونی بخش قابل توجهی از عرصه پادگان جی به منظور احداث سرانه های خدماتی موردنیاز( از قبیل فضای سبز، بهداشتی درمانی، خدماتی، طرح جهادی مسکن و ...) احداث و جهت رفاه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از تلاش تمامی حوزه‌های شهرداری تهران جهت تحقق این موضوع علی‌الخصوص از سازمان نوسازی شهر تهران تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است که در راستای عملیاتی شدن طرح  و اخذ تایید  به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است تا پس از کسب تاییدات نهایی به فوریت پروژه مذکور اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد