Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اقدامات زیرساختی در زمینه برق‌رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه برای خدمات‌رسانی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی انجام و شبکه برق این گذرگاه‌های مرزی تکمیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی، علی خدری از جمله اقدامات انجام شده در گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه را  افزایش ظرفیت ترانس‌ها برای تقویت ولتاژ در فصل تابستان به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی، تامین برق موکب‌ها با نصب 78 دستگاه ترانسفورماتور جدید و افزایش تعداد مدار و سطح مقطع کابل‌های خودنگهدار، تامین و نصب چهار هزار و 500 دستگاه چراغ روشنایی برای تامین روشنایی موکب‌ها و 250 هکتار پارکینگ در 2 مرز شلمچه و چذابه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تامین برق بیمارستان صحرایی و موکب‌های جدید در مرز شلمچه، تعمیر و نگهداری و شست و شوی خطوط به طول 250 کیلومتر برای پایداری شبکه برق در 2 مرز شلمچه و چذابه، تقویت شبکه برق در نقطه صفر مرزی 2 کشور در شلمچه و بازسازی شبکه برق در گذرگاه مرزی «شیب» در خاک عراق در همسایگی پایانه مرزی چذابه از دیگر اقدامات انجام شده از سوی این شرکت بوده است.

148 موکب اصفهانی ‌ایام اربعین به زائران خدمت‌رسانی می‌کنندتداوم رایزنی ایران و عراق درباره تسهیل تردد زائران اربعین حسینیگسترش روابط بین استان خوزستان و استان بصره عراق در ایام راهپیمایی اربعین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر تامین انرژی برق در مرزهای خوزستان وجود ندارد گفت: برنامه‌ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زائران اربعین حسینی(ع) توسط خادمان حسینی در شرکت توزیع برق استان خوزستان انجام شده است.

خدری در خاتمه افزود: باید با تلاش جمعی بستر مناسب برای تسهیل در تردد و ایمنی زائران فراهم شود که این شرکت در راستای خدمت‌رسانی به زائران، زیرساخت‌های لازم در بخش برق را در 2 گذرگاه مرزی خوزستان تکمیل کرده است. 

مرزهای شلمچه و چذابه در غرب استان خوزستان 2 گذرکاه مهم‌ تردد زائران اربعین هستند.

انتهای پیام/737/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شلمچه و چذابه شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش خبری مورد اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی کشور منتشر و اعلام شد که بناست دربازه زمانی ۳ ساله دیوار بتنی ۴ متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی در مرزهای مشترک میان ایران و افغانستان ساخته شود. در همین راستا نیز جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی بیشتر از اجرای این طرح را ارائه کرده است.

سردار قاسم رضایی درباره اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی گفت: مسئولیت مرزهای کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرزها را دارد. در بعضی از مرزها مانند مرزهای شمال غربی و مرزهای شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرزها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال، حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست ها ممکن است از این مرزها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس مقرر شد انسدادهای فیزیکی در این مرزها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آنها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهار کرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوارها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرزهای کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد، افزود: تنها در نقاطی که آسیب‌پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن، مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرزها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

کد خبر 849262 منبع: ایسنا برچسب‌ها مرزباني ایران و افغانستان خبر مهم فراجا

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟