Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@12:12:30 GMT

همه چیز در مورد کاشت و ترمیم مو

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۵۱۹۳

همه چیز در مورد کاشت و ترمیم مو

اگر شما شخصی هستید که دچار ریزش مو و طاسی و یا کچلی شده اید و به نظر خودتان اعتماد به نفستان کم و از نظر اجتماعی دچار خجالت ویا کم توجهی دیگران نسبت به خوتان شده اید پس توصیه میکنیم حتما به یک پزشک زیبایی و پوست و مو مراجعه نمایید ، تا توضیح بیشتری راجب کاشت و تاثیرات مثبت آن بر روحیه و شرایط اجتماعی شما توضیح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال مختص افراد دچار طاس و کچل نیست ، بسیاری از افراد مشهور و معروف در دنیا که مو هم دارند برای جذابیت بیشتر و برای از بین بردن فاصله های به وجود آمده بین موها و به اصلاح کم پشتی مو شده اند عمل انجام میدهند. با مشاوره های رایگان توسط تیم پزشکی کلینیک ایران نوین میتوانید از اینکه عمل و یا با داروهای رویش مجدد مو میتوانید این مشکل را برطرف نمایید ، مطلع شوید.

روش های ترمیم مو

فواید و مزایای کاشت مو

عمل کاشت مو یک روش درمان برای ریزش مو ،بدون نیاز به استفاده دارو و حتی استفاده از داروهای دوره ای برای رویش مجدد مو میباشد و عملا یک روش پزشکی و کاملا اثبات شده می باشد. روش های دیگری برای جایگزینی روش کاشت وجود دارد که از جمله مهم ترین عوامل در برجسته نشان دادن روش کاشت نسبت به روش های دیگر موارد زیر میباشد :

۱- بهتر شدن ظاهر صورت بعد از کاشت مو

بعد از عمل شما مطمعنا ظاهر بهتری نسبت به گذشته خود خواهید داشت ، به این ترتیب که بعد از کاشت جاهای خالی روی پوست سر پر شده و درنهایت ظاهر بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

۲- درمان دائمی ریزش مو

بهترین کار برای برگشتن موهای از دست رفته کاشت مو میباشد ، به این دلیل که روش های دیگر یا یک روش ماندگار نیستند یا اینکه بعد از مدتی بدلیل مشکلات زیادی به حالت اولیه برگشت داده خواهند شد.

۳- نگهداری و مراقبت کمتر بعد از عمل:

مسلما روش هایی غیر از کاشت مشکلاتی دارد که از جمله مهترین آنها نگهداری ویژه از آن میباشد،که این کار با مزاج خیلی ها سازگار نیست که این خود یکی از دلایل کاشت برای افراد میباشد.

۴- کاشت مو قیمت مناسب:

روش های جایگزینی بجای کاشت وجود دارند، که بعد از مدتی نیاز به ترمیم و بازسازی دارد، که این کار خود زمان بر و نیاز به هزینه بیشتری نسبت به عمل دارد، که بهترین و به صرفه ترین گزینه میباشد.

۵- ماندگاری:

از مهترین و متمایز ترین دلایل عمل ماندگاری آن نسبت به سایر روش های جایگذاری مو ماندگاری آن نسبت به سایر روش ها میباشد. بعد از عمل کاشت به ندرت پیش خواهد آمد که موهای کاشته شده باعث ریزش شود.

عوارض کاشت مو

آثار کاشت مو سر در افراد

همانطور که میدانید هر گونه تغییر غیر طبیعی در صورت یا اندام افراد موجب ضعف و یا پایین آمدن اعتماد بنفس در همان فرد میشود. موی کم و یاطاسی از جمله موارد بسیار زیاد از این مشکلات است که در هر جامعه ای میباشد ، که این ریزش مو برای افراد مشکلات زیادی به بار خواهد آورد. اعتماد به نفس کاهش یافته در اثر طاسی یا کچل شدن به راحتی می تواند توسط کاشت افزایش یابد. تنها کافیست پیش از عمل درباره فرآيند عمل کاشت و آنچه پس از عمل انتظار دارید با دکتر خود مشورت نمایید.

پیوند مو چیست؟

کاشت مو در واقع از نظر معنی و مفهوم ، به معنی کاشت مو میباشد ، که با توجه به کاربرد این کلمه در جاها و مکان های مختلف به یک مفهوم که همان کاشت است اشاره دارد.

موارد استفاده کلمه کاشت مو

کلمه کاشت بیشتر مواقع برای افراد و کسانی مورد استفاده قرار میگیرد که طرف مقابل بنا به دلایل مختلف دچار ریزش مو شدید و در نهایت منجر به طاسی یا کچلی قسمتی از سر شده است.

پیوند مو یا کاشت مو

کلمه پیوند مو بیشتر در مواردی مورد استفاده قرار میگیرد که شخص دچار ریزش مو کم شده و نیاز به کاشت قسمت کوچکی از سر دارد .

کلمه ترمیم مو یا کاشت مو

ترمیم مو بیشتر در مواردی مورد استفاده قرار میگیرد که سرعت ریزش موهای طبیعی از سرعت رویش موهایمان بیشتر باشد آنگاه از کلمه ترمیم مو استفاده میشود.

فرآیند و محل انجام کاشت مو

عمل کاشت به طور معمول در مطب پزشک انجام می شود. فرآیند عمل کاشت مو به صورتی است که جراح، پیش از تزریق داروهای بی حسی ابتدا اقدام به تمیز کردن پوست سر شما می نماید و سپس پزشک جراح یکی از دو روش FIT یا FUT را برای انجام عمل کاشت مو سر شما انتخاب می کند. در کاشت به روش FUT  پزشک جراح یک نوار ۶ الی ۱۰ اینچی از پشت سر که حاوی موهای قوی میباشد را از ناحیه برداشته و پوست را توسط بخیه می بندد. فوراَ پس از آن موهای دور این ناحیه به همراه آن مخفی می شود. سپس پوست جدا شده توسط تیم جراحی به ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ گرفت کوچک به صورت تک تک یا دسته های چندتایی تقسیم می شود. کیفیت مو، رنگ مو  سایز ناحیه مورد هدف بر تعداد و نوع گرفت ها (graft) تأثیر دارد

مراحل کاشت مو

مراحل کاشت مو در روش FIT، موهای پشت سر بیمار توسط تیم جراحی کاملا تراشیده شده و سپس فولیکولهای مو به صورت دانه دانه برداشته می شود. و در یک شرایط کاملاً نرمال برای زنده نگهداشتن آن فولیکول های آماده به تزریق باید نگهداری شود. باید بدانید ناحیه تراشیده شده بهبود خواهد یافت و تنها نقطه های کوچکی هستند که موهای موجود شما را پوشش می دهند. سایر مراحل هر دو فرآیند شبیه هم هستند.

پس از آن که گرفت ها آماده شد عملیات تمیز کردن و بی حس کردن در منطقه مورد هدف کاشت توسط جراح انجام خواهد شد. جراح در این مرحله سوراخ ها یا روزنه هایی را با استفاده از چاقوی جراحی یا سوزن ایجاد خواهد کرد و هرکدام از گرفت ها به صورت خیلی دقیق و با ظرافت در سوراخ ها قرار خواهد داد. دیگر اعضای تیم نیز در کاشتن گرفت ها به جراح کمک خواهند کرد.

زمان پروسه کاشت بستگی به اندازه ناحیه ای دارد که قرار است تحت  قرار بگیرد و ممکن است از ۴ تا ۸ ساعت تغییر کند. به علاوه در صورتی که بیمار با تداوم ریزش مو مواجه شود یا تمایل به داشتن موهای ضخیم تری داشته باشد، احتمال نیاز به یک مرحله دیگر عمل کاشت مو در برخی افراد وجود دارد.

آیا شما یک کاندید کاشت مو هستید یا نه؟

اگر شما خود را نیازمند کاشت میدانید، اولین قدم این است که آیا شما یک کاندید کاشت هستید یا نه؟ بدون آنکه شما مورد سوء استفاده از مراکز غیر معتبر کاشت قرار بگیرید ، قبل از اینکه بخواهید هر تصمیم نهایی بگیرید یک مشاوره رایگان با یک مرکز معتبر کاشت داشته باشید. چرا که موهایتان میتواند یکی از بهترین سرمایه های زیبایی شما به حساب بیاید. در مشاوره میتواند هر سوالی در زمینه کاشت مو و انواع آن روش درمان و طول درمان مطلع شوید. لازم به گفتن یک نکته مهم است که ریزش مویی که به دلیل استرس و شیمی درمانی باشد میتواند دوباره رشد کند . اما از دست دادن مو به علت پوسیدگی یا ارثی بودن ممکن است در بلند مدت دوباره رشد کند.

آنچه مردم درباره کاشت مو نمی دانند

تبلیغات کاشت مو بسیار دیده می شود اما اغلب مردم، اطلاع کافی درباره مراحل و نتایج آن ندارند. در اینجا به اشتباهات رایج در زمینه کاشت اشاره می شود:

تراشیدن مو از یک نقطه سر و چسباندن آن به نقطه دیگری از سر نیست! برداشت موهای سر فرد دیگر و اتصال آن به پوست سر بیمار نیست! برداشت موهای نقطه ای دیگر از بدن و اتصال آن به سر بیمار نیست!

در واقع، علیرغم باور اشتباه عمومی، کاشت مو سر هیچ یک از موارد بالا را در بر نمی گیرد. آنچه در واقعیت اتفاق می افتد، برداشت حدود ۸۰۰۰ تار مو توسط جراح متخصص از ناحیه پشتی سر بیمار . و پیوند موها به صورت تار به تار به نواحی کم پشت تر است. در پاسخ به این سؤال که آیا عمل کاشت درد دارد؟ باید بگوییم بله این عمل زیبایی با درد و خونریزی همراه است اما این عوارض کاشت مو بعد از حدود ۱ الی ۲ روز از بین می رود. و فرد میتواند به کارها و فعالیتهای روزانه خود برسد. همچنین برای طول درمان و یا هر گونه مورد دیگر میتوانید بعد از یکفته به پزشک خود مراجعه کنید.

کاشت مو سر واقعا نتیجه می دهد!

تنها به گفته ها اکتفا نکنید. عکس های قبل و بعد از کاشت خود دلیلی بر این ادعا می باشد. قبل از کاشت مو سر، شما هیچ تصوری درباره این عمل ندارید. اما در صورت انتخاب بهترین دکتر و کلینیک کاشت و داشتن شرایط کاشت موی طبیعی، شما می توانید بهترین نتیجه را از عمل خود داشته باشید.

سخن آخر

کلینیک مو، کلینیک تخصصی کاشت مو و کلینیک پوست ایران نوین با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان با مدرن ترین و مجهزترین تکنولوژی و آخرین متدهای روز دنیا در خدمت هم وطنان گرامی میباشد. همچنین کلینیک مو ، ایران نوین باتجربه ۱۸ ساله خود و با بهره گیری از مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی در حوزه کاشت مو ، جوانسازی و لیزر ، تناسب اندام ، جراحی زیبابی، به عنوان کلینیکی پیشرو و معتبر در ایران و خاور میانه فعالیت دارد. کلینیک ایران نوین (www.irannovinclinic.com) با دارا بودن پرسنل کادر درمان ،پزشکان متخصص و اداری و مارکتینگ از واحد تبلیغات تا فروش و در دو کلینیک بزرگ و مجزا با افتخار دریافت مدارک معتبر در حال ارائه خدمات برای رسانیدن شما به آنچـه که ایـده آلتان اســت، تلاش می کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک کلینیک ایران نوین کاشت مو عوارض کاشت مو رپرتاژ آگهی محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال روز پزشک عمل کاشت مو ایران نوین کاشت مو سر سر بیمار ترمیم مو پیوند مو گرفت ها ریزش مو روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) با الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷ با ۱۰۶ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

ردیف الحاق شده به جدول شماره ۷ به شرح ذیل است:

مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به جدول ۷ با دسته هزینه- عمومی با عنوان ردیف ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور براساس نامه ۱۳۴۴۶۸ مورخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ معاون اول رئیس جمهور اضافه می‌گردد و از جدول ۹ از دسته هزینه متفرقه ردیف ۵۵۰۰۰۰۰۵۰ با عنوان وزارت کشور جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد برجسته وزارت کشور و سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه و وابسته از طریق پرداخت‌های غیرمستمر کسر می‌گردد.

همچنین بر اساس این گزارش در ادامه مالک شریعتی نماینده مردم تهران در تشریح پیشنهاد خود مبنی بر الحاق یک ردیف به جدول شماره ۷، گفت: موضوع بهینه سازی انرژی و حل ناترازی انرژی ضرورتی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است، اما متاسفانه سازمان برنامه اتفاق دیگری را رقم زده است، ما در بودجه ۱۴۰۲ و در برنامه هفتم حساب بهینه سازی ایجاد کردیم و مقرر شد یک درصد از فروش منابع نفت کشور به این حساب واریز شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه با وجود تصویب نمایندگان این موضوع را حذف کرده است و برخلاف آئین نامه ردیف مربوطه در بخش اول هم در منابع و هم در مصارف حذف شد و به عبارتی ۵ هزار و ۸۰۰ از حساب بهینه سازی کسر شده است. این موضوع باید در جدول ۵ در منابع و هم در جدول ۹ در مصارف می‌آمد، اما آقای منظور آن را حذف کرد.

وی اضافه کرد: آقای منظور من برای شما احترام قائل هستم، اما در مقابل قانون همه ما هیچ نیستیم شما چکاره بودید که این یک درصد را حذف کردید؟ با چه جراتی در مصوبات مجلس و احکام دست بردید؟ این موضوع باید برگردد.

حاجی بابایی گفت: بر اساس تفسیری که ما کردیم این اعتبار ۵۸۰۰ بود که برای تحقق این موضوع ردیف درآمد هزینه پیش بینی کردیم و دولت را مکلف کردیم به این ردیف یک درصد را واریز کند. آقای رئیس نیز به این موضوع به شدت تاکید داشته بنابراین ما این موضوع را در حد قانون انجام دادیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین