Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با بیان اینکه‌ همکاری‌های لازم با طرف عراقی برای مراسم اربعین حسینی‌ در حال انجام است، گفت: ۴۸ گذرگاه در پایانه مرزی شلمچه و ۲۴ گذرگاه در چذابه برای عبور و مرور زائران تعیین شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در خصوص دیدار با استاندار بصره عراق در پایانه مرزی شلمچه به منظور هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بهتر مراسم اربعین حسینی، اظهار داشت: لازم بود که مسئولان دو کشور هماهنگی‌های لازم برای تسریع و تسهیل عبور و مرور زائران را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکانات خوبی در پایانه مرزی شلمچه و چذابه آماده شده و پیش‌بینی ما این است حدود 2 میلیون زائر مرز‌های استان خوزستان را برای شرکت در مراسم اربعین حسینی انتخاب کنند.

28000 لرستانی برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردنداجتماع 4000 نفری مردم ولایتمدار ایلام برای خادمی زائران اربعین حسینی به روایت تصاویررسانه‌ها راویان اصلی پیاده روی اربعین حسینی هستند

استاندار خوزستان با بیان اینکه پارکینگ‌ها، موکب‌ها و گذرگاه‌های مرزی آمادگی لازم را دارند، گفت: 48 گذرگاه مرزی در شلمچه و 24 گذرگاه در چدابه برای عبور و مرور زائران آماده شده و قابلیت اضافه شدن 24 گذرگاه نیز در 2 مرز وجود دارد تا اگر تراکم جمعیت بالا بود دچار مشکل نشویم.

وی عنوان کرد: همکاری‌هایی در 2 طرف مرز بین ایران و عراق و با حسن نیت هر 2 دولت در حال انجام است تا براساس این هماهنگی‌ها اربعین حسینی به بهترین شکل انجام شود.

انتهای پیام/737/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود