Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه با استقرار دو موکب و افزایش تعداد قطارهای روزانه آماده میزبانی از زائران اربعین می‌شود.

ابراهیم رحیمی زنگنه، امروز(۳۱ مرداد) در بازدید از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه اظهار کرد: ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه ظرفیت مناسبی برای تردد زائران اربعین از سراسر کشور است تا بخشی از مسیر سفر به عراق را با کمک ناوگان ریلی طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه در اربعین سال ۱۳۹۸ نقش موثری در جابجایی زائران داشت، عنوان کرد: در آن سال و پیش از همه‌گیری ویروس کرونا روزانه ۲۱ رام قطار وارد ایستگاه کرمانشاه می‌شد که به‌طور متوسط ساعتی یک قطار حامل زائران اربعین بود.

رحیمی زنگنه با اشاره به آماده‌سازی ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین در سال جاری، خاطرنشان کرد: دو موکب برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در این ایستگاه مستقر خواهد شد و نمازخانه ایستگاه برای استقرار خواهران و یک سالن برای استقرار برادران و یک سالن رزرو نیز آماده‌سازی می‌شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه هلال احمر در آماده‌سازی این سالن‌ها مشارکت خواهد داشت بیان کرد: شهرداری کرمانشاه نیز وظیفه نصب تابلوهای راهنما و آماده‌سازی محوطه ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه را برعهده خواهد داشت تا بتوانیم به شایستگی از زائران اربعین پذیرایی کنیم.

رحیمی زنگنه خدمات‌رسانی ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه را در دو مسیر رفت و برگشت دانست و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه تمهیداتی برای انتقال مسافران ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه به مرزهای خسروی و مهران در استان ایلام در نظر گرفته است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه آشپزخانه آستان قدس رضوی هم در ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه مستقر می‌شود، اظهار کرد: خدمات‌رسانی ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه به زائران اربعین حسینی از دهم شهریور ماه آغاز خواهد شد و در مدت دو هفته با تمام توان به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد شد.

رحیمی زنگنه همچنین از پیگیری مدیریت ارشد استان برای استقرار اداره کل راه‌آهن کرمانشاه خبرداد و افزود: ایستگاه کرمانشاه یکی از بهترین ایستگاه‌های راه‌آهن کشور است که به‌دلیل نبود مدیریت مستقر و اداره کل مجزا از استان مرکزی، از تمام ظرفیت آن استفاده نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه فرماندار کرمانشاه راه آهن اربعين حسيني استانی شهرستانها سرپرست فرمانداری کرمانشاه ایستگاه راه آهن کرمانشاه زائران اربعین رحیمی زنگنه خدمات رسانی آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد