Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ آرمان ملی نوشت: غلامعلی رجایی، فعال سیاسی در گفت‌وگویی نقش خود را در نوشتن نامه اخیر میرحسین موسوی تکذیب کرد.

یکی از سایت‌های خبری به تازگی خبری را منتشر کرده که در آن عنوان شده فردی با عنوان«غ- ر» متن بیانیه اخیر مهندس موسوی را از اردشیر امیرارجمند گرفته و پس از اخذ امضا از مهندس موسوی آن را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از رسانه‌های نزدیک به این سایت نوشته‌اند که براساس تحقیقات و بررسی‌هایی که خبرنگار ما انجام داده مشخص شده که فرد نامبرده غلامعلی رجایی است.

رجایی در این زمینه می‌گوید: بنده زمانی که این خبر را شنیدم به حال رسانه‌های اصولگرا که به جای بیان واقعیت و مشکلات مردم، تلاش می‌کنند به دیگران افترا بزنند تأسف خوردم. من این موضوع را تکذیب می‌کنم و عنوان می‌کنم هیچ نقش و دخالتی در نوشتن بیانیه اخیر مهندس موسوی نداشته‌ام. این متن بیانیه نبوده و بلکه مقدمه‌ای بوده بر هفده اطلاعیه مهندس موسوی که بنده نیز از طریق رسانه‌ها از آن مطلع شده‌ام. نکته دیگر اینکه بنده تاکنون هیچ دیداری با اردشیر امیر ارجمند نداشته و هیچ ارتباطی با وی درشبکه‌های اجتماعی نداشته و ندارم.

وی همچنین در باره رابطه‌اش با میرحسین موسوی گفته است: رابطه بنده با مهندس موسوی به شکلی نیست که بیانیه‌های ایشان را بنویسم. آقای مهندس تاکنون دوبار از حصر با بنده تماس گرفته‌اند و بنده نیز همواره از نزدیکان و بستگان جویای احوال ایشان بوده‌ام. به همین دلیل نه بیانیه‌ای در کار بوده، نه واسطه‌ای و نه کسی از مهندس موسوی امضا گرفته است.

این کنشگر سیاسی در نقد عملکرد اصولگرایان می‌افزاید: به نظر می‌رسد اصولگرایان به مرحله‌ای از استیصال رسیده‌اند که خواسته‌اند از این موضوع به سود خود بهره برداری سیاسی کنند. اصولگرایان به هر حال به برخی اصول پایبند هستند و به همین دلیل من به کسانی که چنین دروغ‌هایی را در رسانه‌ها منتشر می‌کنند می‌گویم همواره در کارهای خود خدا را در نظر بگیرند و از زدن تهمت و افترا به دیگران خودداری کنند. بنده از نظر قانونی موضوع را پیگیری خواهم کرد و از کسانی که مسبب انتشار این اکاذیب بوده‌اند شکایت خواهم کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اصولگرایان میرحسین موسوی بیانیه میرحسین موسوی غلامعلی رجايی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مهندس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش «تابناک» سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید غلامعلی عشیری لیوسی در تاریخ ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، جاویدالاثر شد که طی روزهای اخیر پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شد.

وی ادامه داد: زمان برگزاری مراسم های این شهید والامقام به محض نهایی شدن از طریق رسانه ها به اطلاع مردم شهید پرور دزفول خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: مزار یادبود این شهیدوالامقام در گلزار شهدای شهیدآباد شهرستان دزفول قرار دارد که با بازگشت پیکر مطهرش طی مراسمی تشییع و در مزار یادبودش به خاک سپرده خواهد شد.


مزار یابود شهید غلامعلی عشیری در آرامستان شهید آباد دزفول

به گزارش ایرنا، پدر و مادر این شهید والامقام در سالهای گذشته دارفانی را وداع گفته اند.

شهید غلامعلی عشیری لیوسی، متولد ۱۳۴۳ در دزفول است.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • روز معلم و بهانه‌ای برای نوشتن روزگار معلمی 
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!