Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می‌شود اطلاعات حساس و محرمانه مربوط به سازمان‌های اطلاعاتی، دفاعی و اجرایی در سراسر جهان، از جمله اف بی آی و اینترپل، از شرکت صهیونیستی Cellebrite به بیرون درز کرده است.

به گزارش نشریه صهیونیستی هاآرتص، این اطلاعات مربوط به سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ است و تقریباً نیم میلیون ایمیل متعلق به مقامات و مدیران ارشد این شرکت، ارتباطات داخلی و مبادلات آن‌ها با مشتریان، فاکتور‌ها و حتی قرارداد‌ها را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Cellebrite یک شرکت اطلاعات دیجیتال است که به ابزار‌های هوشمند و فناوری هک تلفن همراه معروف است.

به نظر می‌رسد اطلاعات از این شرکت به یک شرکت ژاپنی که سهامدار آن بوده منتقل و سپس به مقامات ژاپنی تحویل داده شده است. خبر افشای اطلاعات مشتریان به طرف‌های غیرمجاز در یک کشور خارجی می‌تواند برای آن مشکل ایجاد کند، زیرا معاملات این شرکت با سازمان‌های اطلاعاتی، دفاعی و مجری قانون اغلب با تعهد برای عدم افشای اطلاعات همراه است. علاوه بر این، در بسیاری کشور‌ها انتشار اطلاعاتی که می‌تواند تاکتیک‌های سازمان‌های اطلاعاتی یا دفاعی را فاش کند، «غیرقانونی» است و جرم محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشت اطلاعات اف بی آی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد

وزیر دفاع برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای به قزاقستان سفر کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس به قزاقستان سفر کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌ است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتمادسازی بیشتر به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است