Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه خط‌کشی‌ها و تقسیم‌بندی‌ها موجب عقب‌افتادگی گلستان شده است، گفت: همه ما در یک سنگر هستیم.

سیدعلی مهاجر عصر امروز دوشنبه ۳۱ مرداد در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم انجام اقدامات موثر در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شعار هفته دولت امسال " دولتِ مردم" بوده است، افزود: عناوین روزشمار این هفته نیز برگرفته از باورهای دینی و شعارهای دولت است، میثاق با ولایت، فسادستیزی و عدالت، تحول و خلاقیت، خانواده و سلامت، اخلاق و معنویت، دانش و پیشرفت و شجاعت و عقلانیت عناوین روزهای هفته دولت امسال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست استاندار و در چهار کارگروه و ۱۷ کمیته و ۱۴ شهرستان تشکیل شده است، بیان کرد: مدیریت استان با رویکر فسادستیزی و برپایه وحدت، انسجام و همدلی و با همکاری همه جریانات سیاسی برنامه‌های تحولی خوبی را در دستور کار دارد.

مهاجر با تأکید بر اینکه پروژه‌های هفته دولت در سه سطح با حضور مسئولان ملی، مسئولان استانی و در سطح شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: حضور مسئولان ملی در شهرستان‌های بندرگز، گرگان، کلاله، آق‌قلا و علی‌آبادکتول برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها پیش‌بینی شده است.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، سخنرانی فرمانداران در نمازهای جمعه، تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان، گرامیداشت شهدای کارمند و شهیدان رجایی و باهنر را از دیگر برنامه های هفته دولت در گلستان برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، خدمت بی‌واسطه، بی‌منت و صادقانه به مردم را راه مقابله با هجمه‌های دشمن برای ناامیدکردن جامعه دانست و تأکید کرد: در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین، هر اقدام ما باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و رسانه‌ها نیز نقشی راهبردی در این زمینه دارند.

مهاجر با بیان اینکه فرصت خدمت کوتاه است و برای رفع مشکلات باید همه پای کار بیایند، متذکر شد: همه ما در یک سنگر هستیم، نباید افراد را خط‌کشی و تقسیم‌بندی کنیم متأسفانه همین کارها سبب عقب‌افتادگی استان گلستان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان دولت دولت سیزدهم گلستان كلاله استانی اقتصادی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است

وحیدی وزیر کشور گفت: تقسیم تهران به دو استان شرقی و غربی بر اساس ضوابط قانونی در حال پیگیری است و در صورت به نتیجه رسیدن تاثیری بر روی حوزه انتخابیه ری و شمیرانات ندارد و آنها همچنان در حوزه انتخابیه تهران باقی خواهند ماند.

شهریور ماه سال گذشته بود که استاندار پایتخت جزئیاتی از تقسیم‌بندی تقسیمات کشوری غرب و شرق استان تهران اعلام کرد و گفت که برای غرب استان تهران با مرکزیت شهریار پیش‌بینی‌ها و پیشنهادهایی شده است. بخش دیگر هم به شرق تهران مربوط است که با مرکزیت ورامین یا دماوند شکل خواهد گرفت. او البته تاکید کرد که احتمالا تا پایان دولت سیزدهم این تقسیمات انجام می‌شود. با این حال نمایندگان مجلس تاکید کردند که ثبت تقاضا برای تفکیک استان‌های بزرگ در مجلس افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم