Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهناز حق‌پرست گفت: از فردا وزش باد و افزایش غبار در مناطق مرزی کرمانشاه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، کاهش بارندگی و خشکسالی در چند وقت اخیر موجب تشدید کانون‌های گرد و غبار و به تبع آن موجب افزایش روزهای غبارآلود در مناطق غربی شد؛ و به گفته کارشناسان عامل اصلی ریزگردهایی که در این مدت جو کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده کانون‌های خارجی کشورهای همسایه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهناز حق‌پرست در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی هوای استان کرمانشاه تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت هر روز همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: وزش باد طی ساعاتی از بعداز ظهر امروز در نواحی غربی استان (شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب) قابل توجه خواهد بود؛ بتدریج سبب نفوذ غبار به جو این مناطق خواهد شد.

وی گفت: غبار، طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا و مطابق معمول در مناطق مرزی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

حق پرست خاطرنشان کرد: متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان، تا پایان هفته به آرامی کاهش می‌یابد.

گفتنی است در سه ماهه اول امسال هوای استان ۴۹ روز غیراستاندارد بوده است و بیشترین تعداد روزهای غبارآلود مربوط به شهرهای مرزی مانند قصرشیرین و سرپل ذهاب بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون کیفیت هوای ۳ شهر خراسان جنوبی در وضعیت پاک است.

همچنین هم اکنون شاخص کیفی هوا در بیرجند ۲۲، سرایان ۳۴ و حاجی آباد زیرکوه ۳۷ است.

همچنین کیفیت هوای نهبندان با شاخص ۸۲ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • باران امروز هم میهمان ایلام است
  • هوای تهران پاک است
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • رگبارهای بهاری میهمان پایان هفته آسمان مازندران است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق