Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تاریخ فوتبال کشورمان مسابقات زیادی بین تیم های همشهری برگزار شده است، برخی از این مسابقات از نظر اصالت اهمیت بیشتری داشته اند

این هفته یکی از این دربی های فوتبال ایران بین ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش طرفداری، علاوه بر دیدار همشهری ها با هم، برخی مسابقات مهم دیگر هم در فوتبال ایران وجود دارند که ارزش آن ها به اندازه دربی و حتی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل نبرد قدیمی و کلاسیک پرسپولیس و سپاهان که به الکلاسیکوی فوتبال ایران شهره است و دربی بزرگ شاهینی های سابق محسوب می شود. همچنین دیدار استقلال و سپاهان، مسابقه مهم قدیمی ترین تیم های ایران است و از اهمیت زیادی برخوردار است.

برخی از دربی های مهم فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم:

پرسپولیس تهران و استقلال تهران، دربی بزرگ پایتخت سپاهان و ذوب آهن، دربی بزرگ اصفهان تراکتور و ماشین سازی، دربی بزرگ تبریز به خصوص در سالهای دهه 50 تا 70 ملوان و سپیدرود، دربی بزرگ گیلان ملوان و نساجی، دربی مهم شمال کشور نساجی و نفت قائم شهر، دربی حساس دهه هفتاد مازندرانی ها ابومسلم و پیام مشهد، دربی مشهدی ها در دهه 60 تا 80 پیکان و سایپا، دربی خودروسازهای ایران فولاد خوزستان و استقلال اهواز، دربی با اصالت های خوزستان

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود ارسلان مطهری: دوست ندارم بگویم در استقلال چه رفتاری با من شده است واکنش مورینیو به مصدومیت واینالدوم: شایعه‌پخش‌کن‌ها کثافت هستند مانوئل نویر و خوردن موز در جریان بازی بایرن مونیخ و بوخوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران دربی بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل ۹ پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

بنابر روایت ورزش سه، نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه ۹ گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900734

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند