Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:40:48 GMT

۴۱۵ کیلومتر فیبر نوری روستایی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۵۸۰۷

۴۱۵ کیلومتر فیبر نوری روستایی اجرا می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان گفت:به منظور کاهش شکاف دیجیتالی اجرای پروژه فیبر نوری روستایی (تار) به میزان 415 کیلومتر در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، بندر خمیر، میناب، رودان، بشاگرد و بندرجاسک اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا،  احد قویدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با تحقق ارتقای 50 سایت تلفن همراه روستایی، زمینه راه اندازی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در شصت و یک روستا فراهم می شود، همواره در تلاش برای رفع موانع پیش روی توسعه ارتباطات و دسترسی تمام شهرها و مناطق روستایی به ارتباطات هستیم و بر این باوریم توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی موجب شکوفایی اقتصادی در روستاها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به منظور کاهش بیشتر شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا اجرای پروژه فیبر نوری روستایی (تار) به میزان 415 کیلومتر در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، بندر خمیر، میناب، رودان، بشاگرد و بندرجاسک اجرا می‌شود.
قویدل فرد بیان کرد: با اجرای پروژه فیبر نوری روستایی (تار) دسترسی به شبکه ملی اطلاعات برای مجموع 4 هزار و 121 خانوار روستایی با جمعیتی بیش از 15 هزار نفر میسر خواهدشد.
وی تصریح کرد: ارزش اجرای خرید خدمات فیبر تاریک از سوی وزارت ارتباطات در این پروژه بالغ بر هفتصد میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی (uso) تامین شده است.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علم و فناوری موانع اجرا ارتباطات بندرعباس توسعه روستا تار استان هرمزگان بندر لنگه نسل سوم نسل چهارم فیبرنوری خدمات عمومی سایت تلفن همراه شکاف دیجیتالی خبر هرمزگان خبر استان هرمزگان سایت تلفن فیبر نوری روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات مطرح شده درباره میزان چاپ پول در دولت رئیسی واکنش نشان داد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت:

عبدالناصر همتی گفته است که میزان چاپ پول در ۲/۵ سال اخیر از کل پول چاپ شده در تاریخ ایران از عصر باستان تا سال ۱۴۰۰، بیشتر بوده است.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد