Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران بعد از برد کره جنوبی در جام کنفدراسیون آسیا صحبت کردند.

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران از برد کره جنوبی می‌گویند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار از سری مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا توانست تیم کره‌جنوبی را 3 بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این برد تاریخی سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران صحبت کردند.

کمپدلی: پیروزی برابر کره‌جنوبی افتخاری برای زنان ایران است

سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت:

پیروزی برابر کره‌جنوبی یک افتخار بزرگ و خوب برای زنان والیبالیست ایران محسوب می‌شود.

الساندرا کمپدلی پس از برد تیم ایران مقابل کره‌جنوبی گفت:

ملی‌پوشان والیبال ایران نشان دادند که در مسابقات بین‌المللی می‌توانند همانند گذشته حضور موفقی داشته باشند. جوان بودن تیم کره‌جنوبی مهم نیست چون این تیم بسیار قدرتمند و صاحب سبک است.

 

وی ادامه داد:

شکست کره‌جنوبی یک اتفاق تاریخی برای والیبالیست‌ها بود چون این تیم در والیبال صاحب سبک است و آن‌ها در المپیک قبلی مدال برنز را به خود اختصاص دادند.

 

کدخدا: برای کسب نتیجه به فیلیپین آمده‌ایم

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ایران با اشاره به تمرکز تیم ملی روی سرویس، گفت:

به فیلیپین آمده‌ایم تا نتیجه خوبی را در جام کنفدراسیون زنان آسیا به‌دست آوریم.

 

مهسا کدخدا با اشاره به ثبت نخستین پیروزی والیبال کشومان مقابل کره‌جنوبی بعد از انقلاب گفت:

در نخستین بازی جام کنفدراسیون زنان آسیا، امروز توانستیم بازی را سه بر صفر ببریم. باتوجه به صحبت‌های مربی، تمرکزمان روی سرویس خوب بود و دریافت حریف کره‌جنوبی را دچار مشکل کردیم.

 

وی افزود:

در این بازی توانستیم با دفاع خوب، هماهنگی تیم حریف را بهم بریزیم. خوشبختانه کسب عنوان در مسابقات کشورهای اسلامی انگیزه بچه‌ها را تا حد زیادی بالا برده است به فیلیپین آمده‌ایم تا نتیجه خوبی را در جام کنفدراسیون زنان آسیا به‌دست آوریم.

چونگ: مغلوب سرویس‌های ایران شدیم

 سرمربی تیم والیبال زنان کره جنوبی گفت:

بازیکنان ایران امروز در اجرای نکات فنی به‌خصوص سرویس برتر از ما بودند.

 

کیم دانگ‌چون بعد از شکست سه بر صفر شاگردانش مقابل ایران اظهار داشت:

امروز مقابل تیم باتجربه و آماده ایران بازی کردیم. همه تلاشمان را به‌کار گرفتیم تا در این دیدار بهتر از دیروز ظاهر شویم و ضعف‌های‌مان را برطرف کنیم.

وی افزود:

میانگین سنی تیم ما پایین است و شاگردانم جوان هستند. می‌خواهیم در این دوره از مسابقات تجربه کسب کنیم تا در آینده عملکرد بهتری از این بازیکنان شاهد باشیم. این مسئله برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرمربی تیم والیبال زنان کره‌جنوبی گفت:

سطح کیفی مسابقات امسال بالاست و تیم‌ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب کار سختی درپیش دارند.

کاپیتان کره: دفاع ایران خوب بود

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان کره‌جنوبی گفت:

تیم ایران در دفاع عملکرد خوبی داشت و توانست نتیجه را به نفع خود تمام کند.

 

هونگ جیمین بعد از باخت سه بر صفر مقابل ایران در جام کنفدراسیون آسیا گفت:

با این‌که با بزرگسالان ایران بازی کردیم اما همه توان خود را به‌کار گرفتیم تا بهترین عملکردمان را برابر این رقیب قدرتمند نشان دهیم.

 

وی افزود:

در بخش‌های مهم فنی سعی کردیم نقاط ضعف بازی روز گذشته را برطرف کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم اما بازیکنان ایران با استفاده از تجربه توانستند بازی را به نفع خود به پایان برسانند. آن‌ها در دفاع عملکرد خوبی داشتند.

 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران که ششمین دوره حضور در جام کنفدراسیون زنان آسیا را تجربه می‌کند فردا ساعت ۱۲:۳۰ مقابل ویتنام صف‌آرایی خواهد کرد.

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود ارسلان مطهری: دوست ندارم بگویم در استقلال چه رفتاری با من شده است واکنش مورینیو به مصدومیت واینالدوم: شایعه‌پخش‌کن‌ها کثافت هستند مانوئل نویر و خوردن موز در جریان بازی بایرن مونیخ و بوخوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال زنان ایران جام کنفدراسیون زنان آسیا جام کنفدراسیون کره جنوبی گفت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

 

در آیین استقبال از ۲ مربی توانمند کردستانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش، مسئولین فرمانداری سنندج، اعضای هیات والیبال استان و شهرستان و جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به رشته والیبال شهر سنندج حضور پیدا کردند.

 تیم ملی والیبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران که فردین کلوندی و حامد مرادی ۲ مربی شایسته کردستانی به همراه آرش صادقیانی هدایت آن را برعهده داشتند، توانست با کسب هفت بُرد متوالی در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور صربستان عنوان قهرمانی را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست