Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اکبری فضلی عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت سال گذشته حدود ۷۰۰ طرح نوسازی و بهسازی معابر روستاهای خوزستان در دستور کار حوزه عمرانی بنیاد مسکن استان قرار گرفت.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان افزود: برای این تعداد طرح روستایی در خوزستان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به طور متوسط از سال گذشته تاکنون روزانه یک طرح نوسازی و بهسازی معابر روستا در خوزستان به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: همچنین حدود ۴۲۰ طرح نوسازی و بهسازی معابر روستاهای خوزستان از محل اعتبارات ملی – استانی با اعتباری حدود ۲۸ میلیارد تومان به مرحله بازنگری رسیده که تا پایان شهریور ماه سال جاری کل این طرح‌های روستایی به بهره برداری خواهند رسید.

اکبری فضلی در خصوص سهمیه سند شهری – روستایی در خوزستان گفت: سهمیه خوزستان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۶ هزار سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است که تاکنون در روستاهای استان نیز تعداد ۲ هزار سند صادر و تا پایان سال جاری ۶ هزار سند صادر و به مردم اعطا خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان در ادامه واگذاری زمین به اقشار محروم و یا واجدالشرایط در روستاها را یکی از وظایف بنیاد مسکن اعلام کرد و افزود: سهمیه خوزستان در سال جاری ۲۰۰ قطعه زمین است که تاکنون ۱۰۰ قطعه به روستاییان واگذار شده است.

وی با اشاره به انجام اقدامات گردشگری روستایی در خوزستان بیان کرد: در سال گذشته پروژه‌های گردشگری روستاهای ۶ شهر استان نظیر بهبهان، باغملک، دشت آزادگان، شوش و دزفول انجام شده و امید است در سال جاری این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

کد خبر 5570011

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان طرح هادی روستایی هفته دولت روستاهای خوزستان بوشهر ویروس کرونا هفته دولت اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا روز خبرنگار اردبیل آزادگان جنگ تحمیلی بیرجند نوسازی و بهسازی معابر بهره برداری بنیاد مسکن سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری

مهرداد روحانی وزیری ،مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک اظهار کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری در ادامه به اقدامات انجام شده در بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

وی همچنین به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی