Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن پس از شکست ایران در فینال و کسب مقام قهرمانی آسیا، گفت: هر دو تیم ایران و ژاپن در یک سطح قرار داشتند و پیش‌بینی برنده بازی فینال بسیار دشوار بود.

به گزارش ایران اکونومیست، هیروشی هوندا در مورد قهرمانی شاگردانش در مسابقات قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا اظهار داشت: از پیروزی مقابل ایران خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی نوجوانان ژاپن گفت: هر دو تیم ایران و ژاپن در یک سطح قرار داشتند و پیش بینی برنده بازی فینال خیلی سخت بود.

تیم والیبال نوجوانان ژاپن با پیروزی ۳ بر صفر مقابل ایران برای سومین دوره متوالی به عنوان قهرمانی رقابت‌های نوجوانان آسیا دست یافت.

نماینده سرزمین آفتاب تابان با شش برد متوالی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد. والیبال ژاپن علاوه بر سه قهرمانی، سه مقام نایب قهرمانی، دو مدال برنز، سه جایگاه پنجمی و یک رتبه ششمی در ۱۲ دوره این رقابت‌ها تجربه کرده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ژاپن ، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ، تیم ملی والیبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ژاپن مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش تابناک، مهر نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیام روحیه بخشی را به تیم ملی فوتسال در آستانه فینال جام ملت‌های آسیا داد.

صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آن‌ها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید. نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

 

دیگر خبرها

  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران