Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:46:52 GMT

واکنش وزیر ورزش به شکست نوجوانان در فینال

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۶۳۴۸

واکنش وزیر ورزش به شکست نوجوانان در فینال

به گزارش "ورزش سه"، دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مورد نایب قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مسابقات پسران زیر ۱۸ سال آسیا در تهران اظهار داشت: کسب نایب قهرمانی را به این تیم تبریک می‌گویم و معتقدم نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست. تیم نوجوانان ایران سهمیه جهانی کسب کرده که اقدام ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از طرف وزارت ورزش به رئیس فدراسیون خسته نباشید می‌گویم. داورزنی و فدراسیون 10 روز کامل درگیر این مسابقات هستند. وی حتی مدت کوتاه‌تری در قونیه ماند تا به ایران برگردد و به اصطلاح بالای سر مسابقات باشد.

سجادی گفت: میزبانی به بهترین شکل ممکن انجام شد. دوست داشتیم تیم ایران در تهران قهرمان شود ولی هر تیمی که بهتر بازی کند و هماهنگ‌تر باشد در پایان برنده خواهد شد. در بازی فینال فرایند بازی تیم ژاپن بهتر از ایران بود و درنهایت برنده شد.

وی ادامه داد: اتفاقات زیادی امروز در والیبال افتاد. تیم والیبال جوانان ایران در بحرین موفق شد تیم ژاپن را شکست دهد. در تهران شاهد برگزاری مسابقات جوانان زیر ۱۸ سال آسیا هستیم و تیم ملی والیبال بانوان ایران هم در کاپ آسیا تیم کره را شکست داد.

سجادی گفت: باختن همیشه هم بد نیست و فدراسیون والیبال قطعا تلاش خواهد کرد تا تیم نوجوانان ایران را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده کند. قول می‌دهم خیلی بهتر از سال‌های گذشته از والیبال حمایت کنیم.

سجادی در  مورد بودجه فدراسیون‌ والیبال هم گفت: بودجه فدراسیون ها جوابگوی نیازهای آن‌ها نیست ولی خوشبختانه فدراسیون والیبال با سایر فدراسیون‌ها متفاوت است و داورزنی هیچ‌گاه وزارت ورزش را برای مسائل مالی تحت فشار نگذاشته است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید سجادی والیبال نوجوانان جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران