Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد، طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دارای دستور قضائی به صورت ویژه توسط یگان‌های انتظامی خرم آباد به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: از دستاوردهای این طرح می‌توان به توقیف تعداد ۹۳ دستگاه خودرو و ۶۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و مدارک یا دارای دستور قضائی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: پلاک مهم ترین مش خصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

دستگیری ۷ سارق و کشف ۳۳ فقره انواع سرقت

سرهنگ قاسمی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت در سطح خرم آباد، موضوع به صورت جدی برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیم‌های گشتی در سطح شهرستان فعال و حین گشت و انجام رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری هفت سارق سابقه دار و اعتراف آنها به ۳۳ فقره انواع سرقت تا این لحظه شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و اموال خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

کد خبر 5569962

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان خرم آباد بوشهر ویروس کرونا هفته دولت اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 شیوع کرونا اردبیل روز خبرنگار بیرجند دولت سیزدهم خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس