Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و بازیکنان والیبال نوجوانان ایران بعد از شکست مقابل ژاپن در فینال نوجوانان والیبال قهرمانی آسیا صحبت کردند

مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان ایران از نایب قهرمانی می گویند.

به گزارش طرفداری، تیم والیبال نوجوانان ایران در فینال مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد تا از قهرمانی باز مانده و در حسرت جام باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان ایران بعد از نایب قهرمانی صحبت کردند.

وکیلی: انتظار چنین فینال زیبایی نداشتیم؛ از باخت ناراحتم ولی بازیکنانم را تحسین می‌کنم

محمد وکیلی در مورد شکست سه بر صفر شاگردانش مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا اظهار داشت:

بازی خوب و مهیجی بود. بعد از تعویق چهارساله مسابقات نوجوانان آسیا، انتظار نداشتیم فینال به این زیبایی داشته باشیم. با اختلاف ۸ امتیاز به ژاپن باختیم اما بازی فوق‌العاده‌ای بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد:

برنامه تیم والیبال ژاپن روی سرویس‌های موجی است. بازیکنان ایران مثل بزرگسالان سرویس پرشی می‌زدند و این تفاوت دو تیم است. در آینده خواهیم دید که کدام بازیکن در سطح اول دنیا بازی می‌کنند. مسلما تعداد بازیکنان ایران در سطوح بالاتر، بیشتر خواهد بود چون هم به لحاظ فیزیکی بهتر هستند و هم به لحاظ سرویس.

وکیلی گفت:

همان‌طور که گفتم دریافت و توپ‌گیری ژاپن فوق‌العاده است. ژاپنی‌ها تا این مرحله این‌چنین بازی نکرده بودند. سه بازی برده سه بر دو داشتند که ۶ امتیاز گرفته بودند. دو پیروزی سه امتیازی هم گرفته بودند که جمعا ۱۵ امتیاز می‌شود. در حال حاضر ما هم ۱۵ امتیاز داریم. آن‌ها با یک برد بیشتر نسبت به ایران قهرمان شدند. به تیم ژاپن تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد:

به شخصه از باخت ناراحت هستم ولی بازیکنانم را تحسین می‌کنم. آن‌ها فوق‌العاده بازی کردند. میزبانی عالی بود. در مورد داوری هم فکر می‌کنم یکی دو بار اشتباهاتی رخ داد که می‌توانست انجام نشود. در مجموع به داور احترام می‌گذارم. مشکلی نیست و باید تحمل باخت را داشته باشد.

وکیلی گفت:

سال‌های قبل هم در مسابقات آسیایی با ژاپن، چلنج داشتیم ولی هرگز در مسابقات جهانی از ما بالاتر نبودند. همیشه در جهانی از آن‌ها بالاتریم. یکسال برای رفع نقاط ضعف زمان داریم. من انتظار این بازی را از ژاپن نداشتم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان در پایان گفت:

ژاپنی‌ها نمی‌توانند قد خود را بلندتر کنند اما ما می‌توانیم کیفیت توپ‌گیری و شرایط‌مان را بهتر کنیم. همیشه در آسیایی ۷ یا ۸ ماه کار می‌کنیم اما آن‌ها زمان بیشتری دارند و در برخی از شرایط پایه بالاتر هستند اما در نهایت در مسابقات جهانی ما بهتر هستیم. در ۲۰۱۶ گفتم هم ژاپن و هم کره را می‌بریم و همین شد و قهرمان شدیم‌. الان هم این نوید را می‌دهم. ما خارج از نتیجه‌گرایی بازی کردیم و دنبال کارهایی هستیم که در آینده به درد تیم می‌خورد.

وی ادامه داد:

مردانه بازی کردیم و یک والیبال زیبا را به نمایش گذاشتیم. در امتیازهای ابتدایی و پایانی ژاپنی‌ها بهتر از ما بازی کردند. بهتر بازی کردن آن‌ها دلیلی بر بد بازی کردن بازیکنان من نیست. شاید در سال‌های اخیر در سطح نوجوانان این فینال فوق‌العاده بود. شکست هم در ورزش هست. امیدواریم در جهانی بتوانیم عملکرد بهتر و سکوی بالاتری بگیریم.

عابدزاده: برای رده سنی نوجوانان هم باید مثل بزرگسالان سوت زد

کیوان عابدزاده داور ایرانی حاضر در چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در مورد این رقابت‌ها اظهار داشت:

مسابقات در سطح بالا و قابل قبولی برگزار شد و تمام کشورهای شرکت‌کننده یک داور در این مسابقات داشتند.

داور بین‌المللی والیبال درباره عملکرد خودش در این مسابقات افزود:

سه مسابقه را در این تورنمنت قضاوت کردم که هر سه مسابقه به ست پنجم کشیده شد. خوشبختانه قضاوت‌هایم مشکلی نداشت و اعتراضی به دنبال آن نبود.

عابدزاده تصریح کرد:

داوران ایرانی یک سر و گردن از سایر داوران آسیایی بالاتر هستند در این مسابقات نیز بازی‌های آسانی به من نرسید و کار آسانی نداشتم.

وی در مورد میزبانی ایران گفت:

این قضیه را باید از کمیته برگزاری مسابقات بپرسید ولی بازخوردی که من از سایر داوران و شرکت‌کنندگان خارجی مسابقات گرفتم، این بود که همگی از میزبانی ایران رضایت کامل داشتند.

عابدزاده در مورد تفاوت قضاوت در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان گفت:

نوجوانان باید از همین سن یاد بگیرند که در رده بزرگسالان، نحوه قضاوت چگونه خواهد بود و آماده رو‌به‌رو شدن با هر نوع داوری باشند. داوران در رقابت‌های نوجوانان باید مثل مسابقات بزرگسالان سوت بزنند تا این بازیکنان نوجوان با سخت‌گیری‌های رایج در میادین بین‌المللی آشنا شوند.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که از 24 مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی آغاز شده بود، امروز (دوشنبه 31 مرداد ماه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ژاپن به پایان رسید.

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود ارسلان مطهری: دوست ندارم بگویم در استقلال چه رفتاری با من شده است واکنش مورینیو به مصدومیت واینالدوم: شایعه‌پخش‌کن‌ها کثافت هستند مانوئل نویر و خوردن موز در جریان بازی بایرن مونیخ و بوخوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: والیبال نوجوانان ایران تیم والیبال نوجوانان مربی و بازیکنان فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است

امیرحسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر در دو بخش پسران و دختران است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره محل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به امکانات خوب دانشگاه آزاد اسلامی همدان و کنار هم بودن سالن مسابقات، خوابگاه و سلف سرویس، مسابقات در این مکان برگزار خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: از همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان جهت میزبانی این رقابت‌ها هم تقدیر می‌کنیم که باعث رونق ورزش استان به واسطه میزبانی‌های متعدد ورزشی شده‌اند.

وی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان در این مسابقات بیان کرد: شورای فنی هیئت وزنه‌برداری همدان انتخاب دختران و پسران اقدام به رأی‌گیری کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: بر این اساس عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.

وی افزود: همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حسنی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری پسران همدان بیان کرد: سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان)، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان)، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان)، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

وی افزود: همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

کد خبر 6089953

دیگر خبرها

  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول