Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مجله فوتبالی شبکه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و پس از چند خبر کوتاه داخلی از مستطیل سبز، برنامه بازی‌های امشب فوتبال اروپا پخش شد. مهمترین دیدار امشب فوتبال اروپا، دیدار منچستریونایتد و لیورپول در لیگ برتر انگلیس است که گزارش ویژه‌ای برای این دیدار تهیه شده بود.
امشب مجله فوتبال بار دیگر پرونده استقلال ملاثانی یا پرسپولیس خوزستان را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه سازمان لیگ مالکیت امتیاز باشگاه رو به تیم پرسپولیس خوزستان داده، اما هنوز قطعی نیست که کدام تیم قرار است در مسابقات لیگ یک شرکت کند.

گزارشی هم درباره اعتراضات به داوری در لیگ برتر پخش شد.
افشاریان رئیس کمیته داوران روی خط برنامه آمد و گفت: ما
کلاس‌های پیش فصلمان را بسیار خوب برگزار کردیم و مدرس فیفا را به ایران آوردیم، ولی تا انسان قضاوت می‌کند اشتباه وجود دارد و تیمی نفع می‌برد و تیمی ضرر می‌کند. اما چیزی که من را آزار می‌دهد این است که با کوچکترین اشتباهی، مربیان به شدت به ما حمله می‌کنند.
امروز و دقایقی پیش به من خبر رسید که وزارت ورزش و صدا و سیما با یک شرکتی برای وی‌ای آر به توافق رسیدند و ان شاالله در اواخر نیم فصل دوم را به کشور می‌آوریم و داوران را هم آموزش می‌دهیم و در همین فصل جشن وی‌ای آر را خواهیم داشت.
اگر وی‌ای آر به ایران بیاید اشتباهات به حداقل می‌رسد، اما باز هم اشتباهات صفر نمی‌شود و فقط اشتباهات داوری را کمتر می‌کند.

۹۰ روز تا جام جهانی مانده و گزارشی هم درباره روند آماده سازی تیم ملی پخش شد. دقیقا سه ماه دیگر تیم ملی فوتبال کشورمان اولین دیدارش را در جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌کند و به مصاف انگلیس خواهد رفت.

سپس حواشی‌ای از فوتبال اروپا پخش شد و یک گزارش ویژه هم در خصوص جدایی کاسیمیرو از رئال مادرید و پیوستنش به منچستریونایتد روی آنتن رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران کمک داور ویدیویی پخش شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم شامگاه شنبه در نشست خبری پیرامون مسائل فوتبال استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط حال حاضر سه تیم خوزستانی در لیگ برتر، اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: استادیوم تختی اهواز از نظر روشنایی محوطه، مسیر پیاده‌روی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ساختمان مدیریت تغییرات بسیاری پیدا کرد و تنها دکل‌های روشنایی آن باقی مانده است که با توجه به اینکه اعتبار آن ۱۶ فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد فعلاً در فرایند مناقصه است که امیدوارم هرچه سریع‌تر این مهم مقرر شود و این استادیوم به چرخه خدمت برگردد.

بنی تمیم با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز عنوان کرد: ورزشگاه غدیر پس از ۶ سال که به حالت متروکه بود، با پای کار آمدن باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی به چرخه خدمت بازگشت.

بنی تمیم در ادامه گفت: امیدواریم شرایط ورزشگاه ملاثانی به صورتی پیش برود که استقلال آبی پوش ملاثانی بتواند از فصل آینده در شهر خود از حریفانش میزبانی کند.

مدیر کل ورزش جوانان خوزستان، درباره حمایت از تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی نیز اظهار کرد: ما پای این تیم بوده و هنوز هستیم. حتی به این تیم کمک مالی هم داشته‌ایم و در مقطعی من به رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، اجازه ندادیم امتیاز این تیم از استان خوزستان خارج شود.

کد خبر 6090512

دیگر خبرها

  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ