Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: مردم نگران نتایج آینده تیم ملی نوجوانان ایران نباشند چون این تیم ظرفیت بالایی دارد و تنها به خاطر بی‌تجربگی و استرس به ژاپن باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد نایب قهرمانی تیم نوجوانان ایران در مسابقات پسران زیر ۱۸ سال آسیا اظهار کرد: این باخت درس عبرتی بود برای تیم ملی نوجوانان تا در مسابقات جهانی نتایج بهتری بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیمی که همه حریفان خود را برده بودند به فینال رسیدند و در نهایت قهرمان مشخص شد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنان تیم ایران بود. تیم نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۷ قهرمان جهان شده بود و همه از این تیم انتظار داشتند که در آسیا هم قهرمان شود.

داورزنی تصریح کرد: تیمی که در مسابقات نوجوانان آسیا حضور داشت از بین ۱۴۰۰ بازیکن از سراسر کشور انتخاب شده بود. اردو های مختلفی را پشت سر گذاشته ولی این نخستین تورنمنت رسمی آن‌ها بود. حریف تیم نوجوانان در فینال تیم بسیار خوب ژاپن بود. تیم ایران در مسابقات جهانی دوباره با ژاپن روبرو خواهد شد. مردم نگران نتایج آینده تیم نباشند چون این تیم ظرفیت بالایی دارد و تنها به خاطر بی‌تجربگی و استرس به ژاپن باخت.

وی ادامه داد: یکی از بهترین تیم‌های نوجوانان تاریخ والیبال را در اختیار داریم و نگران باخت این تیم در فینال نیستیم. نایب قهرمانی آسیا نیز عنوان بدی نیست.

داورزنی در مورد حواشی اخیر پیش از اعزام تیم ملی والیبال به جام واگنر توضیح داد: این موضوعی است که باید فراموش شود. تیم ملی با آرامش کامل در حال آماده شدن برای مسابقات قهرمانی جهان است. خوشبختانه تیم ملی مشکلی ندارد .

رئیس فدراسیون والیبال افزود: ما احترام خاصی برای موسوی قائل هستیم.  هر کس آزاد است حرفی را که در ذهنش دارد بزند ولی نباید شرایط تیم را به هم بریزد. موسوی سرمایه بزرگ والیبال ایران است و کنار گذاشتن او به طور کامل، کار درستی نیست.

داورزنی همچنین اظهار داشت: چند سال است که حتی یک دلار هم از فدراسیون جهانی دریافت نکرده‌ایم با این حال سال گذشته پنج میلیارد تومان به بازیکنان پاداش دادیم. حساب و کتاب ما در مورد پول‌های پرداختی فدراسیون جهانی با صدا و سیما است.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد ثبت‌نام برای حضور در انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: هیئت اجرایی یکی از مراکز تصمیم‌گیری مهم در مورد ورزش قهرمانی است امیدوارم کسانی که در این هیئت رای می آورند، پیگیر مسائل بین‌الملل ورزش ایران باشند چون این قضیه برای فدراسیون‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال تیم نوجوانان والیبال ایران رئیس فدراسیون والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات