Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد: خالق شیرازی و سیف الله شفیعی، ۲ مامور طبیعت دوست در بخش سورنا (روستای عرب خنیمه) این شهرستان با لانه کبوتری برخورد می‌کنند.

بر اساس این گزارش، بلافاصله پس از مشاهده جوجه کبوتر‌هایی که در میان کابل‌های خودنگهدارنده در این لانه بودند، علی رغم ایجاد مزاحمتی که برای انجام عملیات داشتند، بدون هیچ گونه آسیب به این ۲ پرنده عملیات خود را از مسیری دیگر ادامه داده و به اتمام رساندند، تا در زمان مناسب، نسبت به جابجایی لانه پرنده و جلوگیری از ایجاد خسارت به شبکه برق اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوجه کبوتر محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد

افشین صالحی نژاد گفت: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید به منظور حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند؛ اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی در مناسب‌ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • فرآیند پرورش میلیون‌ها کبوتر گوشتی توسط چینی‌ها (فیلم)
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد