Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی رقابتهای پاراتکوانو قهرمانی آسیا برگزار و طی آن تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

هفتمین دوره رقابتهای پاراتکواندو قهرمانی آسیا فردا سه شنبه اول شهریورماه با حضور 65 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه برگزار خواهد شد. 

به گزارش طرفداری به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم قرعه کشی این رقابتها عصر امروز برگزار  و طی آن پاراتکواندوکاران ایران در هر دو بخش بانوان و آقایان رقبای خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برهمین اساس محمد طاها حسن پور در وزن 58- کیلوگرم که 12 ورزشکار حضور دارند، در اولین دیدار «خالیوت» از مغولستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «الوارز» از اسپانیا می رود. حسن پور در صورت کسب پیروزی در این دو مبارزه، در مرحله نیمه نهایی باید با  یکی از  تکواندوکاران تایلند، ژاپن یا ویتنام مبارزه می کند. 

در وزن 70- کیلوگرم 6 پاراتکواندوکار از جمله دو نماینده از کشورمان به رقابت خواهند پرداخت. سعید صادقیان پور در اولین دیدار «هیو فام» از ویتنام را پیش رو دارد و سپس در مرحله نیمه نهایی با «شونسوکو کودو» از ژاپن پیکار می کند. در همین وزن  امیرمحمد حقیقت شناس در اولین مبارزه به مصاف «خسنوف» از ازبکستان می رود و در صورت برتری باید با «شینه بایار» در مرحله نیمه نهایی از مغولستان مبارزه کند.  

علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم دور نخست «سینگ میجور» از هند را پیش رو دارد و سپس با برنده تکواندوکاران هند و قزاقستان برای صعود به فینال مبارزه می کند. در این وزن 7 پاراتکواندوکار مبارزه می کنند.

 در وزن 80+ کیلوگرم که 8 ورزشکار به رقابت خواهند پرداخت،حامد حق شناس در اولین دیدار با «آمیت کومار» از هند پیکار میکند و سپس به مصاف برنده مغولستان و ازبکستان می رود. 

در بخش بانوان مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم دور نخست به دیدار نماینده هند می رود و سپس با حریفی از تایلند در مرحله نیمه نهایی مبارزه می کند.  مهدیه حسینی سادات حسینی در دیدار فینال وزن 52- کیلوگرم با تکواندوکاری از اسپانیا مبارزه می کند. روزا ابراهیمی در وزن 57- کیلوگرم و در مبارزه فینال به دیدار حریفی از قزاقستان می رود. 

 رومینا چمسورکی در وزن 65+ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی با نماینده هند مبارزه می کند و در صورت برتری به مصاف حریفی از ازبکستان در دیدار پایانی می رود.

هدایت تیم ملی پاراتکواندو در بخش آقایان برعهده مرتضی سلطانی است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در بخش بانوان نیز عاطفه کشاورز سرمربی و زهرا حسینی مربی تیم ملی هستند. مسعود لشکری نیز سرپرست تیم خواهد بود.

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود ارسلان مطهری: دوست ندارم بگویم در استقلال چه رفتاری با من شده است واکنش مورینیو به مصدومیت واینالدوم: شایعه‌پخش‌کن‌ها کثافت هستند مانوئل نویر و خوردن موز در جریان بازی بایرن مونیخ و بوخوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان