Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ند پرایس- سخنگوى وزارت خارجه آمریکا گفت: به محض آنکه رایزنی‌های داخلی ما تکمیل شود، به پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا، پاسخ خواهیم داد.

پرایس گفت: ما در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش خوایم کرد تا پاسخ مناسبی به پاسخ ایران بدهیم. این فرآیندی است که می‌خواهیم اطمینان یابیم که با دقت و توجه به جزئیاتی که برای موضوعی به مهمی این ضروری بوده، انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: من می‌توانم تضمین دهم که حتی یک روز بیش از زمان لازم برای ارائه پاسخ به اتحادیه اروپا، وقت را از دست ندهیم.

پرایس افزود: پاسخ ایران با نقطه نظرات متعددی همراه بود است. این نیازمند زمان بیشتر برای مرور آنها و مشخص کردن پاسخ‌مان است. ما به طور جدی در حال مرور پاسخ ایران هستیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا گفت: هنوز موضوعات برجسته‌ای باقی مانده که باید حل شوند. برخی شکاف‌ها باید برطرف شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ایران و آمریکا برجام ند پرایس اخبار برجام افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا پاسخ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر

به گزارش "ورزش سه"، دیرو خبر مهمی در آرژانتین منتشر شد. به گفته لئو پارادیزو، خبرنگار ESPN، اینتر میامی مذاکرات را با آنخل دی ماریا برای عقد قرارداد احتمالی با او آغاز کرده است. این باشگاه آمریکایی می‌خواهد وینگر آرژانتینی بنفیکا را برای تقویت تیمش بخرد اما طبق ادعای منابع پرتغالی، دی ماریا احتمالا با بنفیکا یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

پارادیزو ادعا کرده بود که ماریا به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد و هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی است. 

ال ‌فیدئو 36 ساله که تا پایان فصل با بنفیکا قرارداد دارد، پیشنهاد تمدید دریافت کرده ولی فعلا به آن پاسخ نداده است. او قصد دارد با اتمام فصل، همه گزینه های خود را ارزیابی کند. در اینتر میامی همچنان امیدوارند رفاقت و صمیمیت دیرینه او با مسی در این انتقال تعیین کننده باشد. 

لازم به ذکر است که دی ماریا سخت علاقه داشت سال های پایانی فوتبالش را در روساریو سنترال سپری کند ولی بعد از اینکه او و خانواده اش تهدید شدند، قید بازگشت به فوتبال آرژانتین را زد.

دیگر خبرها

  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • مرور مهم‌ترین اخبار قم در روز ۱۲ اردیبهشت
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • حماس: به زودی به پیشنهاد صلح اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران