Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:13:48 GMT

ایرپاد جدید ریلمی به زودی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۶۸۴۲

ایرپاد جدید ریلمی به زودی عرضه می‌شود

به گزارش سایت گیزموچاینا، طبق گفته افشاگران ریلمی قصد دارد ایرپاد جدید خود را با نام Buds Air ۳S به بازار‌های جهانی عرضه کند. انتظار می‌رود این دستگاه در مقایسه با نسخه قبلی خود بهبود یافته باشد در درادامه با قابلیت‌های این ایرپاد آشنا می‌شوید.
مشخصات و ویژگی‌های Realme Buds Air ۳
براساس گزارش‌ها، ایرپاد ریلمی ۳S دارای درایور‌های ۱۰ میلی متری با دیافراگم پلیمری کریستال مایع برای ارائه صدای واضح و باس قدرتمند است که از Dolby Audio (صدای فضا) و تنظیم صوتی قابل تنظیم پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته افشاگران، این دستگاه دارای قابلیت حذف نویز فعال تا ۴۲ دسی بل است. کاربران می‌توانند با یکبار شارژ حدود ۵:۳۰ ساعت از ایرپاد جدید استفاده کنند؛ و با کمک کیس شارژ می‌توان آن را تا ۳۰ ساعت افزایش داد. با روشن بودن ویژگی ANC، کل عمر باتری حدود ۲۲ ساعت خواهد بود.

ایرپاد ۳S ریلمی همچنین دارای حالت شفافیت، اتصال دو دستگاه، حالت تأخیر کم ۸۸ میلی‌ثانیه برای بازی، کنترل‌های لمسی برای پاسخگویی به تماس‌ها، مدیریت رسانه و استفاده از دستیار‌های صوتی در گوشی‌های هوشمند است. طبقه بندی IPX۵ برای مقاومت در برابر تعریق و پاشش آب در Buds Air ۳ وجود دارد.

بیشتر بخوانید

فروش ریلمی GT۲ Pro آغاز شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایرپاد حذف نویز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارو رسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال