Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابزار و ابزارآلات از سال‌های بسیار دور تا الان نقش مهمی در زندگی انسان ایفا کرده است و استفاده از آن گام مهمی در تکامل بشر بوده است. انسان‌های اولیه از ابزارهایی ساده از جنس سنگ و چوب برای شکار و تهیه غذا، حفاظت از خود و خانواده و همچنین تامین سرپناه استفاده می‌کردند. استفاده از ابزارها نه تنها در بین انسان‌ها بلکه ساده‌ترین شکل آن‌ها نیز توسط حیوانات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزارها به انسان کمک می‌کنند تا در محیط اطراف خود تغییراتی را ایجاد کند و بدین صورت روند زندگی خود را آسان سازد و با استفاده از ابزارهای ساده، وسایل و ابزارهای دیگری را تولید کند.

همچنین هوش و ذکاوت انسان در مهار و استفاده از انرژی‌های طبیعی موجود در طبیعت اطراف او مانند هوا، باد، بخار آب و استفاده از منابع طبیعی، سبب ایجاد و تولید ابزارهای بسیار پیچیده‌تر و طیف وسیع‌تری از اقلام شده است. استفاده از ابزارآلات ساده با انقلاب صنعتی شکل تازه‌تری به خود گرفت و با تولید ابزارهای صنعتی اتوماسیون، دخالت انسان در روند کارها به حداقل میزان خود رسیده و این امر به افزایش بهره‌وری نیروی کار انسانی کمک کرده است.

اما امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی و دستیابی انسان به ابعاد مختلف آن، سبب تسهیل هرچه بیشتر استفاده از منابع و در نتیجه راحت‌تر انجام شدن امور روزانه در زندگی بشر گشته است. یکی از مهمترین پیشرفت‌های انسان، امکان خرید از راه دور یا خرید اینترنتی ابزار و وسایل بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه‌ها است. خرید آنلاین از سایت‌های اینترنتی مزایای زیادی دارد که در ادامه به اختصار به توضیح آن خواهیم پرداخت.

از مهمترین مزایای خرید آنلاین صرفه‌جویی در وقت است. زیرا کافیست در منزل یا محل کار خود تنها با روشن کردن لپ تاپ و اینترنت، به سایت مدنظر مراجعه و با چند کلیک کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه آن، منتظر بمانید تا به آدرس شما ارسال شود. با این کار شما زمان زیادی را ذخیره کرده و می‌توانید آن را صرف کارهای مهمتری بکنید.

صرفه جویی در هزینه از دیگر مزایای خرید آنلاین ابزارآلات است. با خرید آنلاین دیگر نیازی به دادن کرایه تاکسی یا استفاده از خودروی شخصیتان نخواهد بود. و از گیر کردن در ترافیک و شلوغی خیابان‌ها دور خواهید ماند.

شما با مراجعه به سایت‌های اینترنتی فروشگاهی، امکان مشاهده طیف وسیعی از انواع محصولات را به همراه توضیحات و قیمت آن‌ها خواهید داشت. گاها برخی مغازه و فروشگاه‌ها، به دلیل محدودیت فضا، امکان قرار دادن کلیه محصولات خود در معرض دید را ندارند. اما شما با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه می‌توانید انواع محصولات و دسته‌بندی‌های مختلف آن‌ها را مشاهده کنید.

مشاهده نظرات دیگران و استفاده از تجربیات افرادی که محصولات مدنظر شما را تهیه کرده‌اند از دیگر مزایای خرید اینترنتی است. در بیشتر سایت‌های فروشگاهی مشتریان می‌توانند دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در استفاده از محصول بیان کنند که امکان مشاهده آن برای سایر افراد نیز وجود دارد.

شما با مراجعه به مغازه و فروشگاه ممکن است موفق شوید از فروشنده فقط کمی تخفیف روی محصولات خریداری شده بگیرید. اما فروشگاه‌های اینترنتی هر از چند گاهی برای جلب مخاطب بیشتر، افزایش فروش خود و رقابت با فروشگاه‌های دیگر، کدهای تخفیفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و شما می‌توانید ابزار موردنظر خود را با قیمت کمتر خریداری کنید. خرید اینترنتی محصولات ملزم به رعایت یکسری نکات است که در ادامه به توضیح نکات مهم در هنگام خرید دو ابزار کاربردی خواهیم پرداخت.

فرز

ابزاری با قدرت، سریع و همه کاره

فرز ابزاری بسیار کاربردی در صنعت‌های مختلف است که کارهای مختلف از جمله کفسابی، پولیش و برش دهندگی را می‌توانید به آسانی با این ابزار به‌صورت یکجا انجام دهید. سنگ فرز ابزاری برای برش دادن، شکل‌دهی و سنباده زنی انواع چوب، فلز و سنگ است. فرز 90 درجه که دیسک در زاویه‌ی 90 درجه بدنه آن قرار می‌گیرد، فرز مینیاتوری‌، فرز انگشتری، فرز سنگ‌بری، فرز آهنگری، مینی فرز و... را شامل می شود که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

دسته‌بندی فرزها بر اساس منبع تغذیه آن‌ها به صورت فرز برقی، فرز بادی و فرز شارژی است.

فرزهای برقی از جمله پرکاربردترین فرزها برای مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی به‌شمار می‌آیند. منبع تغذیه این نوع از فرز، نیروی برق یا همان الکتریسیته است. قدرت و سرعت بالا و همچنین سر و صدای نسبتا زیاد از ویژگی‌های این ابزار به‌شمار می‌رود.

فرزهای شارژی ابزارهایی هستند که بیشتر در مکان‌هایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد، کاربرد دارند. این فرزها با ذخیره انرژی در باتری که روی آن نصب است کار می‌کند. فرزهای شارژی به دلیل داشتن باتری سرخود ممکن است وزن سنگین‌تری به نسبت کالاهای مشابه داشته باشند.

فرزهای بادی از لحاظ قدرت و سرعت در اولویت هستند. انرژی لازم برای روشن شدن و کارکرد این ابزار از طریق کمپرسور هوا تامین می‌شود. اگرچه قدرت این ابزار زیاد است اما سر و صدا و استهلاک آن به نسبت عملکردی که دارد کم است.

برای خرید دستگاه فرز لازم است مواردی را مدنظر داشته باشید و با توجه به آن‌ها ابزار خود را خریداری کنید. قدرت موتور، میزان وات مصرفی دستگاه، قطر صفحه، مجهز بودن به گیربکس آلومینیومی، سبک وزن بودن و طراحی آرگونومیک از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید فرز باید به آن توجه کنید. تمامی این مشخصات بر روی برچسب روی ابزار یا دفترچه راهنمای همراه آن درج شده است.

تراز

دقت بالا بدون تراز غیرممکن است.

تراز ابزاری مناسب برای تشخیص شیب سطح و عمودی یا افقی بودن آن است. کاربرد تراز در حالت عمومی، کنترل شیب سطوح و در حالت خاص کنترل و اندازه گیری پارامترهای هندسی سطوح است. این ابزار در نجاری‌ها، سنگ‌تراشی، بنایی، نقشه‌برداری، عکاسی و برای فیلمبرداری بیشترین کاربرد را دارد. دقت کنترل شیب بدون داشتن تراز برای شما کاری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن خواهد بود.

این ابزار دو نوع دستی یا کلاسیک و لیزری دارد که کار شما تعیین کننده استفاده از نوع تراز خواهد بود. معیارهای خرید شما برای مناسب‌ترین نوع تراز دستی؛ طول تراز، تعداد کپسول، جنس بدنه، مدرج بودن تراز برای اندازه‌گیری اندازه شیب و وزن و معیارهای انتخاب تراز لیزری؛ رنگ نور لیزر، کلاس لیزر، دو یا سه خط بودن دستگاه، دامنه سیستم خودترازی و مجهز بودن به قفل پاندول است.

در مطالب گذشته ما به موارد قابل توجه در هنگام خرید فرز و تراز اشاره کردیم. لازم به ذکر است در صورتی که می‌خواهید خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید بهتر است این کار را از سایت‌های فروشگاهی مورد تایید مراجع قانونی انجام دهید تا در صورت بروز هرگونه ایراد و مشکل بتوانید آن را به‌صورت قانونی پیگیری کنید. پس بهتر است به داشتن ای نماد (E-namad) سایت موردنظر توجه کنید.

نتیجه‌گیری

فروشگاه ابزار آلات رضوان با قدمتی بیش از 35 سال، تجربیات لازم را در زمینه پخش، توزیع و واردات انواع ابزارآلات صنعتی کسب کرده و در اختیار همکاران و مصرف کنندگان سراسر کشور قرار داده است.

این فروشگاه با کوله باری از اعتبار و تجربه از سال 85 واردکننده انواع ابزارهای مختلف با برترین برندهای روز دنیا است. فروشگاه ابزار رضوان در راستای ارتقای کیفیت و خدمت رسانی به مشتریان محترم، با حذف واسطه‌ها و به تبع آن کاهش قیمت برای مصرف کنندگان بر آن است تا به‌صورت اینترنتی و مستقیم ابزارآلات را به دست کارفرمایان، مجریان پروژه و مشتریان گرامی برساند.

کد خبر 1663054

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید آنلاین فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد