Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید مجید پوراحمدی  گفت: تقویت صندوق اعتباری هنر مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد بوده و در این محور اقداماتی عملیاتی می‌شود.

او می گوید: عدالت فرهنگی با توزیع در تمام مناطق از هدفگذاری های شکل گرفته است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به شیوع کرونا، گفت: کرونا به کسب و کارهای فرهنگی_ هنری آسیب جدی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوراحمدی تصریح کرد: بسیاری از ظرفیت‌های این بخش با شیوع کرونا با مشکلات مختلف رو به رو و به سمت تعطیلی رفت.

به گفته مدیرعامل صندوق اعتباری هنر: ۲۱ پروژه در حوزه اقتصاد هنر آماده شده و طرح‌های توجیهی نیز فراهم و با رویکرد عدالت فرهنگی اجرایی خواهد شد.

پور احمدی با بیان اینکه به مدت یکسال فرآیند بررسی ثبت نام‌ها اجرایی نشده بود، اظهار کرد: تعطیلی‌ها سبب فشردگی بررسی‌ها شد که افزایش تعداد نیروها برای بررسی و تأیید وضعیت در دستور کاری قرار گرفت.

پور احمدی با اشاره به اینکه ۵٠ هزار نفر در نوبت عضویت در صندوق اعتباری هنر قرار داشتند، گفت: تعیین تکلیف ۲٠ هزار نفر از این افراد انجام شده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت تا ۱۵ میلیون برای هر عضو صندوق هزینه می کند، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم هنرمندان اصلی را عضو کنیم.

وی با تاکید بر حمایت از اعضای صندوق هنر، تصریح کرد: در قالب «طرح جوان» ۵٠٠ نفر از اعضایی که فرزند آوری داشته اند، با مبلغ ۵ میلیون تومان حمایت شده و این طرح ادامه دارد.

پور احمدی حمایت تسهیلاتی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: ارائه ۱۱٠ فقره تسهیلات به کهگیلویه و بویراحمد نیز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان