Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:23:45 GMT

آتش‌سوزی گسترده در شهرک فرش آران و بیدگل مهار شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۷۰۶۰

آتش‌سوزی گسترده در شهرک فرش آران و بیدگل مهار شد

احمد دهقانی بامداد سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه شامگاه دوشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شده بود و ستاد فرماندهی آران وبیدگل و کاشان به سرعت آتش‌نشانان را همراه با ۱۲ دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش‌نشانی آران و بیدگل، کاشان، ارتش و شرکت فولاد به همراه ۲۰ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش‌سوزی گسترده از قسمت انبار شرکت فرش شروع شده بود که به علت حضور نداشتن کارگر در این انبار، حدود نیم ساعت حریق گسترش یافت و با باد به دو سوله مجاور هم سرایت کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل با بیان اینکه افراد عبوری دود ناشی از حریق را دیده و به کارگران حاضر در دو سوله کناری و سازمان آتش نشانی اطلاع دادند، افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات تخلیه، ایمن‌سازی و سرد کردن سوله های شرکت های مجاور، نسبت به خاموش کردن شعله‌های آتش در انبار و دو سوله این شرکت، اقدام و آتش را قبل از گسترش به شرکت‌های مجاور و بروز خسارت بیشتر مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل با اشاره به خسارت سه سوله یک شرکت فرش، گفت: این آتش سوزی بعد از تلاش چهار ساعته آتش‌نشان‌ها مهار شد و لکه‌گیری و اقدام‌ها برای ایمن‌سازی محل همچنان ادامه دارد.

دهقانی با بیان اینکه علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، ادامه داد: این حادثه مصدوم جانی نداشت.

هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین در آتش‌نشانی مرکزی آران و بیدگل خدمت‌رسانی می‌کند.

شهرستان آران و بیدگل با برخورداری از سه شهرک صنعتی و افزون بر ۸۰۰ شرکت تولیدی و جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفری  در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها آتش سوزی کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی کاشان آران وبیدگل آتش سوزی کاشان آران وبیدگل آران و بیدگل آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز