Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس گل نخوردن تیمش در دو بازی ابتدایی سری آ را یک نکته مثبت می‌بیند

در یک بازی خواب‌آور، یوونتوس و سمپدوریا در لوئیجی فراریس به تساوی بدون گل رسیدند تا همین ابتدای کار، یووه دو امتیاز از اینتر و ناپولی عقب بیفتد.

طرفداری | صحبت‌های ماسیمیلیانو الگری پس از تساوی بدون گل یوونتوس و سمپدوریا کاملا قابل پیش‌بینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی یوونتوس در مصاحبه با DAZN از دو کلین‌شیت متوالی و دفاع خوب تیمش صحبت کرد:

بیایید از چیزهای مثبت شروع کنیم؛ ما در دو بازی ابتدایی‌مان گلی نخورده‌ایم. سمپدوریا در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و ما هم کارهای نسبتا خوبی در نیمه دوم انجام دادیم. یک گل زدیم که مردود شد و فرصت‌های خوبی در پایان بازی ایجاد کردیم. کارهای اشتباهی هم انجام دادیم و عقب نشستیم. مثلا عقب عقب رفتن مویزه کین مانع زدن ضربه سر برمر شد که می‌توانست در چارچوب باشد. در فوتبال هیچ‌وقت نباید عقب نشینی کرد و این در بازی با ساسولو هم اتفاق افتاده بود. بد شد که دو امتیاز از دست دادیم. 

آمار عجیب دوشان ولاهوویچ در زمینه لمس توپ: 

 در نیمه اول خوب کار نکردیم زیرا صبور نبودیم. در نیمه دوم، تیم جلوتر آمد و بهتر بازی کرد. یک موقعیت بود که ولاهوویچ سعی کرد زودتر ضربه بزند؛ ضربات او در چنین شرایطی مرگ‌بار است اما باید صبورتر باشد. ولاهوویچ در نیمه دوم خوب بود. در نیمه اول، نتوانستیم فضاها را خوب بپوشانیم و حریف توانست پاس‌های طولی بفرستد. 

فعالیت‌های بازار نقل‌وانتقالات: 

 مدیریت مراقب اوضاع نقل‌وانتقالات است. باید کارهایی انجام دهیم. نسبت به فصل گذشته نقل‌وانتقالات تقریبا بهتری داشته‌ایم و باید نیمه پر لیوان را ببینیم. میرتی و روولا خوب کار کرده‌اند و کین هم همین‌طور بود. بازی نکردن زکریا؟ دلیل فنی داشت و در چنین مسابقه‌ای، میرتی می‌توانست کیفیت بیش‌تری نسبت به زکریا در اختیارمان قرار دهد. 

مقایسه وضعیت با فصل گذشته: 

 یک چیز مسلم است، در حال حاضر ما دو بازیکن مهم‌مان یعنی پوگبا و کیه زا را در اختیار نداریم. میل انجام کارهای مهمی داریم اما باید صبور باشیم. در حال حاضر جلوتر از برنامه‌مان هستیم و باید صبر کنیم. گل نخوردن در دو بازی اول، نشانه مثبتی است و حالا باید افکارمان را برای بازی بزرگ مقابل رم متمرکز کنیم. 

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود ارسلان مطهری: دوست ندارم بگویم در استقلال چه رفتاری با من شده است واکنش مورینیو به مصدومیت واینالدوم: شایعه‌پخش‌کن‌ها کثافت هستند مانوئل نویر و خوردن موز در جریان بازی بایرن مونیخ و بوخوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقری، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب سایپا: نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی، علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 6089304

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت