Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب آهن درحالی بدهی یکی از بازیکنان خود را تسویه نکرده بود، در روزی که سهوا پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شده بود اقدام به ثبت قرارداد چند بازیکن کرد!

محمدرضا کسرایی، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: ۱۸ مرداد اولین نامه در رابطه با باشگاه ذوب آهن دریافت شد با این مضمون که باشگاه دیون موضوع احکام صادره از کمیته وضعیت را تسویه کرده است و ما مجوز ثبت قرارداد بازیکن را داریم، اما ظاهرا نام یکی از بازیکنان از قلم افتاده بود که ما فردا اصلاحیه را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن محمدباقر صادقی بود و ما هم نقل و انتقالاتی برای باشگاه انجام ندادیم. در ۲۰ مرداد نامه‌ای دیگر دریافت شد با این مضمون که قرارداد‌ها ثبت شود، اما در واقع همچنان با صادقی تسویه‌ای رخ نداده بود.  

کسرایی گفت: من نامه بیست و یکم را ندیدم. آخرین نامه ذوب آهن نامه ۲۰ مرداد بود که دیون پرداخت شده و مشکلی برای ثبت قرارداد ندارند.  

در تاریخ بیست و یکم نامه ای ارسال شده بود که 

این درحالی است که وقتی محمدباقر صادقی به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کرده و پرسیده بود ذوب آهن رد این فاصله بازیکنی ثبت نکرده است یا خیر؟ با این پاسخ مواجه شد که شک و اشتباه باعث بازر شدن یک روزه پنجره نقل و انتقالاتی شده است.

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال، درباره نامه فیفا گفت: فیفا نامه‌ای به  فدراسیون فوتبال با امضای یکی از مقامات فیفا و‌ای اف سی ارسال کرده بودند، اما این امضا متعلق به رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده است. نامه‌ای ارسال شد دیگر! نمی‌گویم چه کسی امضا کرده و این از جزئیات نامه است.  

کامرانی فر بیان کرد: در این نامه به دخالت افراد ثالث در انتخابات فدراسیون فوتبال اشاره شده بود که ما با کمک تیم حقوقی پاسخی تهیه و ارسال کردیم. همانطور که در نامه ما نیز بیان شد صحبت‌های اشخاص درباره انتخابات به معنی دخالت آن‌ها در این باره نیست و در کشور هر کسی حق دارد درباره انتخابات صحبت کند.  

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ اینکه فیفا چطور چند روز مانده به انتخابات مشکوک شده و نامه می‌زند، گفت: وارد جزئیات نامه فیفا نمی‌شوم، زیرا فاش کردن این اطلاعات در تلویزیون کار صحیحی نیست.   

او عنوان کرد: در این نامه درباره ویلموتس نیز صحبت‌هایی مطرح شد و ما نیز پاسخ‌هایی دادیم، درباره ویلموتس موضوعاتی وجود دارد که خارج از فدراسیون فوتبال به آن‌ها رسیدگی می‌شود.  

کامرانی فر درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: کار‌ها طبق قانون انجام می‌وشد و ۸ شهریور انتخابات داریم. برای تمام اعضای مجمع و عزیزان دیگر دعوت نامه ارسال شده و این رویداد بر اساس قوانین انجام می‌شود.  

او افزود: کمیته بدوی انتخابات درحال بررسی وضعیت نامزد‌ها هستند. ۲ نفر تائید شدند و این تائید رسمی به ما ابلاغ شده و باید ببنیم پس از این چه می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ای اف سی فیفا انتخابات فدراسیون فوتبال نامه فیفا تعلیق فوتبال فدراسیون فوتبال ذوب آهن نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نمناک، تا به حال توجه کرده اید که وقتی نعنا خشک را به دوغ اضافع می کنیم، حتی بعد از هم زدن های مکرر، همچنان سبزی خشک با دوغ مخلوط نشده و به شکل معلق روی دوغ می‌ماند. اما ممکن است در رستوران ها یا میهمانی ها، متوجه شوید که چنین مسئله ای نیست و دوغی که برایتان سرو می شود بخوبی با نعناع ترکیب شده؛ اینجاست که مشتاق می‌شوید تا راز و ترفند آن را شما هم بدانید.

برای رفع این مشکل همراه ما باشید تا ساده ترین ترفند حل شدن سبزی خشک داخل دوغ را برایتان خواهیم گفت تا من بعد با معلق ماندن نعناع روی دوغ مجبور نباشد قبل از سرو، هر بار دوغ را هم بزنید.

فوت‌وفن‌های خشک کردن نعناع | نعناع خشک را تا چند وقت و به چه روشی نگهداری کنیم؟ برای خوشمزه شدن دوغ چه باید کرد؟ | چاشنی معروف دوغ و ادویه دوغ محلی

راز نماندن نعناع روی دوغ با کمک آب جوش

برای این منظور ابتدا کمی آب جوش روی نعنا خشک یا هر سبزی خشک دیگری که قصد دارید به دوغ اضافه کنید، ریخته و اجازه دهید کاملا خیس بخورد.

بعد از آنکه نعناع و سبزی خشک دوغتان، خوب خیس خورد آن را به ظرف دوغ اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

مطمئن باشید که با این ترفند، هر نوع سبزی معطر و نعناع خشکی که دارید، بخوبی و یکدست داخل دوغ ترکیب خواهد شد.

کد خبر 848035 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم مهارت‌های زندگی

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»