Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شمار جنایت های ناشی از  نفرت پراکنی علیه مسلمانان در کانادا بین سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ میلادی افزایش یافته است.

براساس گزارش سازمان آمار دولت کانادا، میزان جنایت های ناشی از نفرت پراکنی که پلیس اطلاع رسانی شده، به میزان ۷۱ درصد افزایش یافته و میزان حملات نفرت انگیزی از ۸۴ حمله در سال ۲۰۲۰ به ۱۴۴ حمله در سال ۲۰۲۱ رسیده است، امّا در سال ۲۰۱۹ میزان این نفرت پراکنی علیه مسلمانان به ۱۸۲ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شورای ملّی مسلمانان کانادا در بیانیه ای گفت: ما در سال ۲۰۲۱ مسلمانان کانادایی را به دلیل جنایات نفرت پراکنی از دست دادیم و ما می دانیم که شمار آنها بیشتر از آن چیزی است که در آمارها آمده است.

نفرت پراکنی علیه مسلمانان در سال ۲۰۲۱ با قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در شهر لندن افزایش یافت. در این حادثه "ناثانیال فیلتمان" (۲۰ ساله)، سلمان افضل (۴۶ ساله) و مادر ۷۷ ساله اش و همسر ۴۴ ساله اش و دخترش که ۱۵ سال داشت را به هنگام عبور از خیابان با کامیون خود زیر گرفت.

پلیس آن زمان گفت که این حمله با انگیزه نفرت پراکنی انجام گرفت.

شورای ملّی کودک و مادر در سال ۲۰۲۱ میلادی گزارشی منتشر کرده و ۶۱ توصیه برای مبارزه با اسلام هراسی و حمایت مالی برای کمک به قربانیان جنایت های نفرت پراکنی بیان کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اسلام هراسی کانادا نفرت پراکنی علیه مسلمانان سال ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه ای افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب پنج جنایت علیه ساکنان نوار غزه شد که در نتیجه این جنایات ۴۷ نفر شهید و ۶۱ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه افزود: به این ترتیب از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون ۳۴ هزار و ۵۳۵ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ نفر زخمی شدند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام