Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:44:25 GMT

غسالخانه جدید شهر سامان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۷۳۸۷

غسالخانه جدید شهر سامان افتتاح شد

بیژن سنایی اظهار داشت: غسالخانه جدید سامان در یک طبقه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با کمک خیران، شهرداری و شورای اسلامی این شهر در طول مدت دو سال احداث شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری و بنیانگذاری این مکان از سوی آقای یحیی شریفی سامانی انجام شده است، افزود: این غسالخانه مجهز به دو عدد سردخانه، سالن برای شست و شوی اموات زن و مرد، اتاق رختکن، اتاق‌های استراحت برای غسال، سیستم تهویه، دفتر اداری و سالن اجتماعات می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

راه اندازی آرامستان جدید مالخلیفه

سنایی هدف از ساخت این غسالخانه را زمینه سازی برای تسریع و تسهیل امور مربوط به تشریفات اموات و متوفیان در آرامستان عنوان کرد.

وی همچنین به نقش اصلی و اساسی خیران و نیکوکاران شهر سامان در راستای کمک به اجرای طرح‌های این چنین در شهرستان سامان اشاره کرد و گفت: غسالخانه جدید این شهر از طرح‌هایی بود که بدون هیچ گونه اعتبار دولتی احداث شد.

سنایی با اشاره به ضرورت افزایش سطح کیفی، دقت و سرعت خدمات رسانی به شهروندان در آرامستان باغ رضوان سامان اظهار داشت: خدمت در آرامستان‌ها و تسریع و تسهیل امورات مربوط به اموات شهروندان از جمله کار‌های خداپسندانه و معنوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه گفت: این پایگاه در ٢٠٠ مترمربع زمین با صرف یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه به همت خانواده شهید صولت رییسی ساخته شده است.

اعرابی افزود: با افتتاح این پایگاه ماموریت های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل