Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت روسیه قصد دارد در نشست امروز سه شنبه شورای امنیت سازمان ملل، ترور داریا دوگینا، دختر متحد پوتین را مطرح کند. همزمان سازمان ملل خواستار تحقیق درباره ترور این روزنامه‌نگار روسی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از نووستی، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه موضوع ترور "داریا دوگینا"، روزنامه نگار و دختر متحد پوتین را در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل طی امروز سه شنبه مطرح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبنزیا گفت: «ما خواستار یک جلسه فوری در زاپوروژیا شدیم و البته در مورد ترور داریا دوگینا هم صحبت خواهیم کرد.

نماینده دائم روسیه افزود: این ماهیت دولت اوکراین را نشان می‌دهد. رابطه خرابکاران آنها با این قتل روشن است و در واقع این ترور قبلاً توسط سرویس امنیت فدرال فاش شده است.

داریا دوگینا، کارشناس سیاسی و روزنامه‌نگار و دختر متحد پوتین، شامگاه شنبه پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قتل دختر الکساندر دوگینا فیلسوف و دانشمند روس را"جنایتی نفرت انگیز و بی رحمانه" خواند و گفت که این جنایت به زندگی داریا دوگین، فردی باهوش و با استعداد پایان داد.

پوتین گفت: داریا دوگین یک روزنامه نگار، دانشمند، فیلسوف و خبرنگار نظامی است که صادقانه به مردم و میهن خدمت کرده است.

از سوی دیگر سازمان ملل خواستار تحقیق درباره ترور داریا دوگینا، روزنامه‌نگار روسی شد تا تمام شرایط این جنایت مشخص شود.

استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در جمع خبرنگاران گفت: ما خواستار تحقیقات برای مشخص شدن جزئیات این پرونده و زوایای مبهم آن هستیم.

سرویس امنیتی روسیه اعلام کرد که "اطلاعات اوکراین" پشت ترور این روزنامه نگار بوده است و نام زن اوکراینی مظنون به انجام این بمب گذاری را فاش کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله روسيه به اوكراين روزنامه نگار سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • کدام کشورها خواهان محصولات شیلاتی قشم هستند
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند